NINGRINA BÖLÜMÜ
"ne?"
"bildiğin eskiden seni seviyordum. Kendime yedirememiştim bu yüzden zorbalık Yapmıştım"dediğinde donup kalmıştım. Ben eskiden sırf bunun yüzünden mi zorbalık görüyordum.
" bir ara yeji bana gaz vermişti söylemem için fakat zorbalık yapan birisini nasıl sevebilirdin ki" demiş ve bana bakmıştı.
"şimdi olsa beni sever miydin?"
İşte o kritik soru. Bunun cevabını ben bile bilmiyordum sana nasıl söyleyebilirim ki?
"ben, bilmiyorum"
Ben zaten hep bunu düşünmüştüm.
- zorbalık yapmazsa ona aşık olur muyum? - eskiden zorbalık yaparken aşık olmuştum. Şimdi zorbalık yapmıyordu. Ona aşık olabilir miydim?"ben sana aşık olurdum" dediğinde şaşkınlıkla ona bakmıştım.
"yani şu anda sana aşık olabilirdim"
Neydi şimdi bu. Ne cevap vermeliydim
"sen galiba olmazdın"demiş ve başını yere eğmişti. Hay ben ve şu salak vicdanım
" aslında olurdum ya"dediğimde umutla yüzüme bakmıştı.
"birsürü özelliğin var sonuçta" dediğimde yanakları kızarmış ve tekrar yüzünü eğmişti.
"bende eskiden sana aşıktım"
"ne!?"
Bu dediğime şaşırmıştı.
"of ya neden gelip açılmadım ki" demişti sinirle
Karina'dan
Tabiki eskiden ona aşık değildim. Azından laf almaya çalışıyordum. Ben ve ona aşık olamak mı nxşdnsöns. Fazlasıyla ikonic. Kim o varoş'a aşık olur ki
"lia iyi mi?"
"ah o mu? Fazlasıyla iyi, bir sevgilisi bile varmış"
"ooo ciddi mi? Sen tanıştın mı çocuk nasıl biri?"
"daha tanışmadım ama iyi galiba lia bana hep anlatıyor"
Lia benim kardeşim.
"veee en bomba haber geliyo"
"merakla bekliyorum"
"saçlarını kesmeden kanseri yendi"dediğimde fazlaca şaşırmıştı. Ben ise yanaklarımda ıslaklık hissediyordum. Etraf bulanınklaşmıştı. Lia benim kırmızı çizgimdi. Ona Her şeyden çok değer veriyordum.
" çok kısa sürede atlatmış onun güçlü olduğunu biliyordum"
Ningning bu haberi okuldan duymuştu. Okulun kapanmasına son 1 hafta kala lia kansere yakalanmıştı bu nedenle okula gidememiştim. Yeji bana yaşananları anlatıyordu ve okulda çoğunlukla bu konunun geçtiğini söylüyordu.
"lia okulda olmasa bile okula geldiğinde zorbalıkta beni koruyan tek kişiydi" demişti ning ve gözünden bir damla alkmıştı.
"sahi o neden senin gibi değildi?"
"o anneme çekmiş ben babama" dediğimde gülmüştü. Bu kız gülünce niye bu kadar güzeldi.
"tek destekçimin kanseri atlatma adına onunla konuşmak istiyorum. Tabi çok uzun zaman geçti ama olsun"
"hayhay hanımefendi ama lütfen kanserden bahsetme kendini kötü hissediyor. Bize gösterememeye çalışıyor ama belli" dediğimde kafasını sallamıştı. Bende telefonumu çıkartıp lia'yı görüntülü aramıştım.
"alo"(lia)
"liaaa"(ning)
"ning oha sen ablamla oturuyorsun. Ay bir dakika ağlayıp geliyorum" (lia)
"lia abartma sadece özür diledim ve kendimi affettirmeye çalışıyorum" (karina)
"ne? Bir dakika sen daha demin özür diledim mi dedin!?"(lia) kafa sallamıştım.
" allah'ım şimdi şuraya bayılacağım"(lia) diyip yatağı göstermişti. Ning ve ben gülmüştük.
"herneyse lia nasılsın nasıl gidiyor"(ning)
"fazlaca mutluyum ning. Sevgilim var biliyor musun?" (lia)
"biliyorum karina bahsetti"(ning)
"ablaa!?"(lia)
"ay nolucak ya" (karina)
"herkese söyleme demiştim" (lia)
"ningning herkes mi?"(karina) diye sorduğumda ning şaşırarak bana bakmıştı
"yani arkadaşım sonuçta" (karina)
"herneyse ben sizi hep beraber olduğumuzda tanıtırım" (lia)
______________________________________
Bu kadarr sonraki bölü için birşeyler hayal edeceğim
Bunları yazanları topluca si-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAYAMAZSIN / ningrina /yejisu/2shin (ryuna) /winselle
Random"Aşka inanmayıp birisini sevemezsin" (ningrina) "Gerçekler karşısında onu hala sevebilecek misin?"(yejisu) "onun gibi bir pisliğe aşık olamazsın" (2shin) "arkadaşlıktan ilerisine gidemeyeceğinin farkına var" (winselle) Angst *ilk fic'im umarım se...