'2SHİN BÖLÜMÜ'
*yuna'dan*
Gece gece bar'ın önünde yeri'yi bekliyordum. Arkamdan geleceğini söylese de gelmemişti. Bende telefona bakarak duvara yaslanmış bir şekilde onu bekliyordum. Sonrasında bir kız bana doğru yaklaşmaya başladı. Takmadım çünkü bar'ın önündeydim. Bara gireceğini düşünmüştüm. Ama öyle olmadı. Tamda karşımda durdu.
"çok özür dilerim ama bunu yapmak zorundayım" dediğinde ne dediğini anlamamıştım. Sonrasında dudağımda bir baskı hissetmiştim. Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. İtmeye çalışıyordum ama güçlüydü. İki elimi tek eliyle tutmuş onu itmemi engellemişti. Bir eli ile de kafamı çekmemem için tutuyordu.
"daha deminden buradaydı" diye ses duyduğumda gözlerim o tarafa kaymıştı. 5-6 tane adam birilerini arıyor gibiydi. Sonra bir tane adam bize doğru yaklaşmaya başlamıştı. İşte o zaman o adamlardan kaçmak için beni öptüğünü anlamıştım. Şimdi benim de başım beladaydı. Ben hayatımı seviyordum bu yüzden ölmek falan istemiyordum. Kızın tuttuğu ellerimi çekip kızın beline ellerini sarmıştım. İlk olarak şaşırsa da olayı anladığımı anlamıştı.
"abi şurda koşuyor bakın" demişti adamların biri ve hepsi o tarafa koşmuştu. Gittiklerinden emin olduğumda kızı sert bir şekilde itmiştim.
"ne yaptığını sanıyorsun, ölebilirdim"
"üzgünüm yapmak zorundaydım" bu dediğine gülmüştüm.
"hala üzgünüm diyor ya"
"bunu telafi edebilirim"
"s!ktir git başka birini telafi et. Uzakdur benden" demiş ve evime doğru yürümeye başlamıştım. Tabi yeri'yi unutmuştum.
"telafi edebilirim diyor bide" söylene söylene eve gitmiştim
______________________________________
Sıramda dersi dinliyordum. Dün olanları sadece yatarken düşünmüştüm. Zaten düşündükçe çıldırmamak elde değildi. Sonrasında düşünmeyi bırakmıştım. Dün yeri onu bıraktığım için bir ton laf etmişti. Üzgünüm ama ölmek üzere iken seni düşünemezdim yeri.
"yuna!?"
Yeji bağırınca düşüncelerinden ayrılmıştım.
"ne bağırıyorsun ya sağır oldum galiba" diyerek kulağımı ovmuştum.
"bir saattir sana sesleniyorum. Ne düşünüyorsun bu kadar"
"önemsiz bir şey hadi kantine gidelim"
"karina yok bu gün, ne tesadüf ise ningning de yokmuş"
"karina ningning'den hoşlanmaya başlarsa gülmekten ölürüm yalnız. O kadar laf etti kıza"
"ben mutlu olurum, ningning iyi bir kız"
Böyle konuşurken kanite gelmiştik. Ben tost yeji ise kahve almıştı. Sonrasında da bir masaya oturmuştuk.
"dün yeri'yi bırakıp gitmişsin neden?"
"benim yüzümden" demişti bir ses. Arkamı döndüğümde yeri ve dünkü kız vardı.
"yine mi sen amk sal beni"
"özür dilerim"
"hala özür diliyor mala bak"
"yuna!? Mal falan ayıp oluyor"
"yeri ama-"
"ne olursa olsun mal deme. Daha tanımıyorsun bile"
"insanlar daha tanımadan birini öpebiliyorsa bende tanımadan mal diyebilirim dimi?"
"o konuya gelirsek. Neden dün seni öptüğü için gittiğini söylemedin" (yeri)
"söylersem sen yeji'ye ve karina'ya söylerdin onlar da dalga geçerdi"
"herneyse kötü bir tanışmamız olabilir ama bu kötü ilerleyeceği anlamına gelmez. Ben ryujin sen?"elini uzatmıştı. Elini tutmadan bende adımı söylemiştim. Sonra ise sohbet etmiştik.
____________________________________--
Evettt 2 shin hikayesi de böle başlasın istedim. Diğer bölüm belki devam ettiririm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAYAMAZSIN / ningrina /yejisu/2shin (ryuna) /winselle
Random"Aşka inanmayıp birisini sevemezsin" (ningrina) "Gerçekler karşısında onu hala sevebilecek misin?"(yejisu) "onun gibi bir pisliğe aşık olamazsın" (2shin) "arkadaşlıktan ilerisine gidemeyeceğinin farkına var" (winselle) Angst *ilk fic'im umarım se...