8.

75 12 1
                                    

*winselle bölümü olucak ona göre*

'winter'dan'

"olm hala yazmadı ya"

"giselle demekki hala karina ile birlikte telefonu bırak da sohbet edelim"

"ya o pis şey ningning'e birşey yaptıysa?"

Benim için bu kadar endişelenmemiştin. Ningning'de olup bende olmayan birşey mi var?

"ya saçmalama" dediğimde bir mesaj gelmişti. Mesaja baktığımda ningning'den Di. Giselle'e cevap veremeyeceğini, eve gittiğini ve gittiği anda uyuyacağını söylemişti. Sonrasında iyi olduğunu da eklemişti.

"iyiymiş bana mesaj attı al bak" demiştim. telefonu eline almış ve bakmıştı. Sonrasında telefonu bana geri uzatıp yanıma oturmuştu.

"birşey oldu diye çok korktum"

"onun için fazla endişeleniyorsun. Kendini koruyabilir" demiş ve kafamı eğip ellerimle oynamaya başlamıştım. Ben onunla aynı ortamda dururken bile kalbim hızlanıyordu. O ise sadece ningning'i düşünüyordu. Neden beni hiç görmeyi denemiyordu ki. Oysaki bizi yan yana gören bütün herkes bizi yakıştırıyordu. Sonra da benim aşık olduğumu anlıyorlardı. Ne olurdu sende anlasaydın.

"eee ne yapalım?"

"müzik açsana dans ederiz" dediğinde eylenceli birşeyler açmıştım. Yüzünü burulturmuştu.

"romantik birşey aç bu ne bunda dans edemeyiz" dediğinde şaşkınca ona bakmıştım. Ne yani biz bildiğin düğünlerdeki gibi dans mı edicektik. Galiba heyecandan bayılacağım.

"off winter seni bekleyene kadar ohoo" demiş ve romantik bir şarkı açmıştı. Ben ona şaşkınca bakarken beni belimden tutmuş ve dans etmemizi sağlamıştı. Kalbim çok hızlı atıyordu. Kafasını omzuma koymuştu. Bildiğin o bana belimden sarılmış bende ona boynundan sarılmış bir şekilde dans ediyorduk. Bu bile ölmeme yetebilirdi.

"neden bu kadar hızlı atıyor" kulağıma doğru fısıldamıştı. Onun dudaklarını ve nefesini kulağımda hissediyordum.

"ne?"

"kalbin diyorum neden bu kadar hızlı atıyor?"

"eee şey ben kalp hastasıyım ondan" gülmüştü.

"hadi ya bundan benim neden haberim yok"

"üzülürsün diye şey etmemiştim" demiştim. Daha bahane uyduracaktım ama elimin üstünde el hissetmiştim. Sonrasında elimi kalbinin üstüne koymuştu.

"benimki seninkinden daha hızlı atıyor. Yoksa bende mi kalp hastasıyım"

"o-olabilir neden olmasın yani bu devirde kap hastası olmayan mı var canım?" dediğimde gülmüştü. Sonrasında şarkı bitmişti. Nasıl bu kadar hızlı bitti diye düşünmüştüm. Fakat farketmem gereken daha önemli birşey vardı. Şarkı bitmesine ramen giselle benden ayrılmamıştı.

"giselle şarkı bitti"

"biliyorum"

"eee ayrılmıycak mısın?"

"ben yerimi sevdim Winter" dediğinde şaşırmıştım. Ne oluyordu? Giselle neden bir anda bana umut vermeye başlamıştı.

"benim uykum geldi hadi uyuyalım" evet bu gün onlarda kalıyordum. Ailesi yoktu bende korkacağını düşünüp gelmiştim. Bana yer yatağı hazırlamıştı. Bunu demesi ile benden ayrılmış ve elimi tutup odasına gitmiştik. Ben yer yatağına uzanmıştım. O ise kendi yatağına yatmıştı. Bu günü düşünerek gözlerimi kapatmıştım fakat biraz sonra yanımda bir hareketlilik hissetmiştim. Sorun etmedim çünkü hemen yukarımda giselle yatıyordu. Sonrasında göğsümde bir baskı hissetmiştim. Gözümü açtığımda giselle kafasını benim gögsüme koymuş ve bana sarılmıştı. Gözleri kapalıydı.

"giselle"

"lütfen böyle uyuyalım korkuyorum" demişti. Bu bir yalandı. Giselle asla korkmazdı bende korkar diye bahane uydurarak gelmiştim buraya. Birşey dememiştim ve bende ona kollarımı sarmıştım. Sonrasında güldüğünü farketmiştim. Biraz onu izleyip bende gözlerimi kapatmıştım. Ne olduğunu bilmiyordum ama giselle sanki iç sesimi duymuştu ve ben bundan memnundum.

______________________________________

Umarım seversiniz :)

Umarım seversiniz :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ANLAYAMAZSIN / ningrina /yejisu/2shin (ryuna) /winselle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin