10.

72 8 0
                                    


NINGRINA VE 2SHİN BÖLÜMÜ
Ningning'den

Okula geç kalmıştım bu yüzden gitme gereği duymamıştım. 1 saattir telefona bakıyordum ve bu aşırı sıkıcıydı. Bu yüzden alişverişe gitme kararı almıştım. Kalkıp hazırlanmıştım ve tam gitmek için kapıyı açtığımda karina ile karşılaşmam bir olmuştu.

"ning nereye gidiyorsun?"

"alışverişe gidiyordum da sen okula gitmemiş miydin?"

"sıkıcıydı ben de kaçtım senin yanına geldim"

"rina sen iyi misin? Cezası var bilmiyor musun?"

"biliyorum ama sıkıldım. Ceza umrumda değil. Hadi gel alışverişe gidelim" demişti. Beni dinlemeden çekiştirdiği için ayakkabımı zor giymiştim. Salmıyor ki rahat rahat ayakkabı giyelim.

Karina'dan

Tabi ki sıkılmamıştım. Ben illaki eğlenecek bir şey bulurdum. Ayrıca bu varoş'un yanı okuldan daha sıkıcıydı. Kim ceza' yı göze alıp okuldan bu varoş için kaçardı ki? Sadece plan için yapmıştım. Kendimi özel hissetsin ki bana daha hızlı güvensin. Ayrıca daha hızlı işim bitsin. Ha bu arada ben zorbalık yapmamım sebebi yok demiştin değil mi? Sebebi vardı. Babası annemi kullanmış, kendine aşık etmiş ve sonrasında hamile bırakmış ve siktir olup gitmişti. Annem o adama aşık olduğu için babamı aldatmıştı. Kinliydim ningning'e. Çünkü annem o adam yüzünden lia'yı doğurup intihar etmişti. Evet lia aslında ning ile kardeşi fakat bunu bilmesine gerek yoktu.

Sonuç olarak bunu bir tek ben bildiğim için kimseye neden zorbalık yaptığımı söylemiyordum. Öylesine diyordum. Kim bu varoş' a sebepsiz yere zorbalık yapmak için bir ton uğraşırdı ki?

"eee aşkm hangi avm' ye gidiyoruz?"

"aşkm?"

"ning takma böyle şeyleri ben sana böyle seslenme seviyorum. Sana özel"

"lütfen bireyleri bana özel yapmayı bırak kendimi kötü hissediyorum"

"tamam nereye gidiyoruz aşko?"

Göz devirmiş ve gideceğimiz avm'yi göstermişti. Senin o avm'ye paran mı yeter amk. Tabi ki bunu ona söylemeyemezdim. Bütün özgüveni yerle bir olur ve benden uzaklaşırdı.

Avm'ye girdiğimizde kıyafet bakmaya başlamıştık. Birbirimize kıyafet bakıyorduk.

"kırmızı sana çok yakışıyor ning seni seksi gösteriyor"

İğrenici bir bakış atmıştı. Lan bir dakika. Benim doğum günü partim olacaktı. Hazır burada iken söyleyeyim bari belki planda ilerleme olur.

"ning benim doğum günü partim olacak sen de gelsene"

Hiçbir şey demeden yüzüme bakmıştı. Doğru amk tanıdığı kimse yoktu ne yapacaktı orada.

"giselle ve winter da gelebilir senin de doğum günümde yanımda olmanı istiyorum"

"ne zaman?"

"doğum günümü bilmiyor musun?"

"nereden bilebilirim Rina bana hiç doğum gününü söylemedin. Hatta 'huzurum kaçar diye söylemiyorum' dedin"

ANLAYAMAZSIN / ningrina /yejisu/2shin (ryuna) /winselle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin