YEJİSU VE NİNGRİNA BÖLÜMÜ
YEJİ'DEN
"var sanırım"
"nedir?"
Demişti çalışan kız. Cidden sorun neydi? Lia neden bu komadaki kızı görünce/aklına gelince donuklaşıyordu?
"o ölecek mi serin?"
"ne?"
"açıkça söyle. Çalışanlar konuşurken duydum. O ölecek mi?"
Dediğinde meraklanmıştım. Belli ki sevdiği biriydi ve ölmesini istemiyordu. Kimse sevdiği kişinin ölmesini istemezdi.
"efendim..."
"söyle serin. Gerçekleri öğrenmek istiyorum"
"yaşam bulguları arada duruyor efendim. Nefes alış verileri hızlanıyor, nabzı bazen düşüp bazen gerektiğinden oldukça fazla atıyor ve sürekli ateşleri çıkıyor. Daha az etkileşim alıyoruz. Ölme şansı yüksek"
"net bir cevap istiyorum serin. Yaşayacak mı ölecek mi?"
"efendim net bir cevabımız yok. Şu anda hiçbir fikrimiz yok."
Dediğinde lia tekrar yatan kıza dönmüştü. Neden bu kadar bağlıydı bu kıza? Neden narindi bu kadar? Aralarında önceden ne vardı ve bunu neden bana söylemiyordu?
"yaşa güzelim. Ben ölene kadar yaşa."
Dediğinde ne kadar kıskançlık duygularım artsa da bir tepki göstermemiştim. Sesi kısık ve titrek, aynı zamanda korku dolu çıktığından şu anda ne söylesem veya ne yapsam bir faydamız dokunmayacağını anlamıştım.
Çalışan kız gözlerini lia'dan çekip bana çevirdiğinde şaşırmış ve ağzını kapatmıştı.
"bir sorun mu var?"
Diyerek sorduğumda şaşırdığını oldukça belli ettiğini fark edip hemen kendini düzeltmişti.
"çok benziyorsunuz"
"her insan birine benzer"
Demiştim. şimdi anlamıştım işte. Lia ile bu kızı. Fark etmediklerimi sanmışlardı. Herşeyin farkındaydım.
"hemşire hanım. Yani serin hanım. Biraz konuşma şansımız var mı?"
Dediğimde kadın anlamayarak bakmış ve başını olumlu anlamda sallamıştı.
Elimle önümden yürümesini ifade ederek onun yürümesini sağlamıştım. Son olarak lia'ya yani başkasına ait olan sevgilimin bir başkasına aşık bakışları karşısında bir kez daha canı acıyarak bakmış ve hemşirenin arkasından yürümüştü.
._.
"buyrun ne konuşmak istiyorsanız söyleyin."
"lia ona aşık değil mi?"
"ne?"
"Lia. o kızı seviyor değil mi? . O kızın yerine beni koymayı denedi çünkü o kıza benziyorum değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAYAMAZSIN / ningrina /yejisu/2shin (ryuna) /winselle
Random"Aşka inanmayıp birisini sevemezsin" (ningrina) "Gerçekler karşısında onu hala sevebilecek misin?"(yejisu) "onun gibi bir pisliğe aşık olamazsın" (2shin) "arkadaşlıktan ilerisine gidemeyeceğinin farkına var" (winselle) Angst *ilk fic'im umarım se...