YEJISU BÖLÜMÜ
"hatta eve gelin tanıştırayım" (lia)
Lia bunu dediğinde ningning bana bakmıştı.
"sana uygunsa gidelim" dediğimde kafa sallamıştı.
"tamam biz geliyoruz sen çağır" diyip kapatmıştım.
______________________________________
YEJİ'DENLia beni eve çağırmıştı. Karina ile beni tanıştırmak istediğini söylemişti. Bilmiyordu ki ben zaten onunla tanışıyordum. Karina'ya ilişkimizi açıklamak için hazır değildim fakat yapmalıydım. Ya şimdi yada hiç diye içimden geçirerek zili çalmıştım. Lia kapıyı açmıştı.
"gel ablamgil içeride"
Dediğinde kalbim küt küt atmaya başlamıştı. Korkuyordum. Karina ile arkadaşlığım bitebilirdi. Aynı şekilde lia ile ilişkim de.
"abla işte sevgilim" demiş ve beni göstermişti lia. Karina ningning'e konuşurken kafasını bana çevirmişti. Beni görünce gözleri fal taşı gibi açılmış ve ayağa kalkarak yanımıza gelmişti.
"yeji sen lia'nın sevgilisi misin?"(karina)
"söyleyecektim yemin ederim"dediğimde lia şaşkınca bizi izliyordu.
" siz tanışıyor musunuz? "(lia)
" korktun değil mi? Lia'ya anlatırım diye korktun"(karina)
"n-ne saçmalıyorsun karina" demiştim. Eğer lia'ya söylerse benden ayrılırdı. Ama ben değişmiştim. Yemin ederim değişmiştim.
"karina neyden bahsediyorsun" demişti lia. Söyleme lütfen dercesine ona bakmıştım. Bakışlarımla yalvarıyordum resmen. Ningning bunu farkedip yanımıza geldi.
"lia hadi canım biz çıkalım onlar yalnız konuşsunlar" işte şimdi ningning'e hayran kalmıştım. Ona zorbalık yapmalarına yardım etmeme ramen iyiliğimi düşünmüştü. Bu bile pişman olabileceğim bişeydi.
"neyden bahsediyorsun dedim karina!?" (lia)
Lia ningning'i dinlemiyordu. Ningning ise hala onu ikna etmeye çalışıyordu. Ben karina ile bakışıyordum. Daha doğrusu o bana bakışları ile sövüyor ben ise bunu izliyordum. En sonunda ningning lia'yı ikna etmiş ve dışarı çıkmışlardı. Karina ile yanlız kalmıştım.
"onu kullanmana izin vereceğimi düşünmüyorsun değil mi yeji? "
"karina bak ben değiştim cidden artık eskisi gibi değili-"
"kes yeji. Kıyafet değiştirir gibi sevgili değiştiriyordun sen. Hele son olay. Onu unuttun mu?"
"karina yapma" demiş ve başımı eğmiştim. Ağlıyordum. Ve zayıf gözükmek en son istediğim şeydi.
"o kız senin yüzünden öldü yeji. Şimdi lia'nın da aynısını yaşamasını istemiyorum"
"karina lütfen sus" ağlamam şiddetlenmişti. Ben istememiştim ki ölmesini.
"lia senin oyuncağın olamaz yeji buna izin veremem"
"karina ben eskisi gibi değilim. Lia'yı kendimden çok seviyorum. Bunu bize yapma. Ben lia'yı gerçekten seviyorum "gözlerine bakmıştım. Gözündeki ateş bir anda sönmüştü. Karina bana acımıştı.
" ya aynısını yaparsan yeji? Ben lia'sız yaşayamam"dediğinde gözünden bir damla akmıştı. Lia'ya çok değer veriyordu.
"olmayacak karina. Bende lia'sız yaşayamam. Onu ailemden çok seviyorum"demiştim. Kafasını eğmişti.
" lia'yı üzersen öldürürüm seni" demişti. İşte budur be. İzin vermişti. Ayırmayacaktı bizi. Bunu duyunca hemen karina'ya sarılmıştım.
"eğer üzersem senden önce ben kendimi öldüreceğim"
"ya lia onlar bizi çağırırdı azcık daha dışarıda bekleyelim" demişti ningning. Bizde sarılmamız bitirmiş ningning'lere bakmaya başlamıştık. Ningning lia'nın kolundan tutmuş kapıya doğru çekmeye çalışıyordu. Lia ise bize doğru gelmeye çalışıyordu komik duruyorlardı bu yüzden gülmüştüm.
"konuşmanız bitti mi daha fazla tutamıyorum" demişti ningning. Bende kafamı sallamıştım. Ningning lia'nın kolunu bıraktığında lia koşarak yanıma gelmişti.
"noldu niye ağladın? Karina sen mi ağlattın benim bebeğimi!?"
"valla benim suçum yok" diyerek ellerini havaya kaldırmıştı karina.
"noldu yeji neden ağladın"
"ben sonra sana anlatırım aşkım"
"pekii"
_____________________________________
*karina'nın bahsettiği olay*
Yeji her zamanki gibi yeni sevgili yapmış ve 1 ay takılıp ayrılmıştı. 1 ay takılınca insanların ona aşık olamayacağını düşünüyordu. Bütün ilişkileri en fazla 1,5 ay sürmüştü. Fakat en sonuncu ilişkisi hiç iyi bitmemişti. Min seo yeji' ye tamamen aşık olmuş ve onu takıntı haline getirmişti. Ona fazlasıyla bağlanmıştı.
Herşeyi yapmıştı fakat ayrıldıktan sonra Yeji onunla tekrar çıkmak istememişti. Herşeyi deneyip olmayacağını anlayınca yeji'siz hayat düşünemeyeceğini söyleyip intihar etmişti. Bunu sadece Yeji biliyordu çünkü bir tek yeji'ye intihar mesajı atmıştı. Yeji ilk başta mesaja inanmamıştı fakat sonra öldüğünü duymuştu. Bunu sadece karina'ya anlatmıştı. Kendini suçlu bulmuş ve bir daha sevgili yapmayacağı hakkında söz vermişti. Ta ki lia ile karşılaşana kadar____________________________________
--
DIĞER BÖLÜM WİNSELLE BÖLÜMÜ OLABİLİR!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAYAMAZSIN / ningrina /yejisu/2shin (ryuna) /winselle
Random"Aşka inanmayıp birisini sevemezsin" (ningrina) "Gerçekler karşısında onu hala sevebilecek misin?"(yejisu) "onun gibi bir pisliğe aşık olamazsın" (2shin) "arkadaşlıktan ilerisine gidemeyeceğinin farkına var" (winselle) Angst *ilk fic'im umarım se...