20. Bölüm

41 7 4
                                    

WİNSELLE BÖLÜMÜ

WİNTER'DAN

"dikkat et kendine"

Demiştim korkulu gözlerimle.

"hadi ama sadece bir aile tatili. Korkma bu kadar"

Demişti giselle. Bir sorun çıkmasından korkuyordum.

"herneyse hadi gel buraya. Gitmem gerek. Sarılmadan gitmeyeyim."

Dedinde kollarını açmış ben de hızlıca sarılmıştım. Kokusunu ne kadar içime çekebiliyorsam çekmiştim. Uzun yıllar hasret kaldığım o kokuyu şu anda istediğim kadar çekiyor ve iliklerime kadar hissediyor olmam benim zaferimdi.

"beni de içine çekeceksin şimdi"

Diyerek kokusunu ne kadar çok içime çektiğimi belirtmişti giselle. Kendimi tutamayarak gülmüştüm.

"kokun çok güzel biliyor muydun?"

Dediğimde gülümsemişti.

"sen kendi kokundan Bi habersin sanırım. Bitkisel hayatta olan biri koklasa yaşam kaynağı kazanır."

Dediğinde yavaşça benden çekilmiş ve tepkime bakmıştı. Dünyanın en mutlu insanıydım şu an.

"gülüşünü seviyorum. Sana çok farklı bir aura katıyor"

Dediğinde ne kadar çok gülebiliyorsam gülmüştüm. Daha sonrasında ise gözlerim dolmuştu.

"hadi ama bebeğim. Yapma böyle. Beni de ağlatacaksın şimdi"

Dediğinde bir gözyaşım akmış ve onu eli ile silmişti. Onunda gözlerinin dolduğunu görünce hızlıca yüzüme tekrar tebessümümü takınmış ve onun ağlamasını engellemiştim.

Giselle'in annesi kornaya basmış ve kardeşi de arabadan bağırmıştı.

"unnie! Bu gün geleceksin umarım?"

"geliyorum be çatlama!"

Dedikten sonra bana dönmüştü. Dudağıma hızlıca bir öpücük kondurup tekrardan sarılmış ve koşarak arabaya binmişti. Yerine yerleştiğinde araba gidene kadar ben ağlamayayım diye komik yüzler yapmış ve giderken el sallamıştı. Gel de aşık olma amk.

._.

Telefonumla uğraşırken "n" olarak kayıtlı olan birinden mesaj gelmişti. Tek sorun "n" diye kayıtlı olan kişinin kim olduğunu hatırlamıyordum. Büyük ihtimalle üniversiteden biridir diye düşünüp 5-6 dakika daha mesaja bakmayıp en sonunda meraklanmış ve mesaja tıklamıştım.

-------------------------------------------------------------

N
beni hatırladın mı güzellik?

-------------------------------------------------------------

Bu kişinin kim olduğunu dahi bilmediğim için neden bana güzellik dediğini, ayrıca neden hatırlamam gerektiğini düşünmüştüm. Ben önemli kişilerin numaralarını ezberlerim diye düşündüm tekrardan. Hatta dolandırıcı bile olacağını düşünmüştüm fakat dolandırıcı benim telefonumda kayıtlı olamazdı.

-------------------------------------------------------------

N
Beni hatırladın mı güzellik?
hey orada mısın?

WİNTER
sen kimsin?
Tanıyamadım.

N
hadi ama bebeğim.
Beni unutamayacağına söz verdin

WİNTER
hanımefendi ben kimseye
söz vermedim.
Karıştırdınız herhalde.

N
hatırlamaman sorun değil bebeğim.
Sadece sana yardım etmeye geldim.

Sadece sana yardım etmeye geldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

N
sevgilin şu anda benimle.
Sana yalan söyledi.
İnanmıyorsan
*** barına gelebilirsin.
Giselle'in her gün beni görmeye
Geldiği bara
görüldü

-------------------------------------------------------------

Gördüğüm mesajla yıkılmış gibi hissediyordum. Giselle gerçekten bana yalan mı söylemişti? Hayır, giselle bana bunu yapmazdı. Giselle bana asla yalan söylemezdi diye avutuyordum kendimi. Tabi ne kadar işe yararsa.

._.

Kızın söylediği bara gelince ilk başta dışını incelenmiştim. Giselle'in sevdiği tarzda bir dekorasyona sahip değildi. Bu yüzden biraz mutlu olmuştum. Derin bir nefes aldıktan sonra kimliğimi gösterip içeri girmiştim. Uzun koridordan yürürken aşırı geriliyordum. Tek dileyim giselle'in burada olmamasıydı.

Büyük salona ulaştığımda çok fazla ses kulaklarımı acıtırken ayrıca bu görüntü de gözümü kanatıyordu.

Sahnede çıplak bir şekilde dans eden direk dansçıları ve iğrenç pisliklerin direk dansçılarına yükselip ah-oh sesi çıkarmaları kusma isteğimi tetiklese de kendimi tutmuştum. Yine de yüksek ses beni etkilediği için kulaklarımı kapatmıştım. Yüksek ses giselle'i de etkilerdi. Yine bir tık ümitlendiğimde gözlerimle giselle'i aradım. Bir kaç tur atmıştım ve giselle'i görmemiştim. Bu beni mutlu etmiş ve gülmemi sağlamıştı. Ne olur ne olmaz diye bir kaç defa daha bakma kararı aldıktan sonra giselle'in bayılmaya yüz tutmuş halini gördüğümde yüzümdeki gülümseme anında kaybolmuştu. Yanındaki kız benim onları fark ettiğimi görünce giselle'in kolunu kaldırıp bana selam vermesini sallamıştı. Giselle ayık bile olmadığından kız giselle'in bana el sallamasını sağlamıştı.

Daha sonra karnıma kramp girmesini sağlayan, Boğazıma bir yumru oturtan ve gözümün dolmasını sağlayacak bir hareket yapmıştı kız.

Giselle'i kendine döndürmüş ve öpmüştü. Giselle de karşılık vermişti. O kadar çok istekli öpmüştü ki daha demindenki kolunu kaldıramayacak halinden eser kalmamıştı. Kollarını hızlıca kızın beline dolamış ve aralarındaki mesafeyi daha da aza indirmişti.

Dolu gözlerimden bir damla yaş akmıştı o an. Yere düşmüştü. Sanki o an yaşam kaynağım düşmüştü yere. Bütün hayallerim, bütün umutlarım hatta hayatım düşmüştü yere. Alt dudağım titremeye başlamış, kalbimin atma hızı artmıştı. Beynim o an kalbimin durmasını istemişti. Hızlı atan kalbimin aksine durmasını dilemişti tanrıdan.

Gözyaşlarım Daha da hızlı akmaya başlayınca dayanamamış, hızlıca geldiğim yerden geri kaçmıştım. Ve yalnızlığımla kendimi baş başa bırakmıştım.

._.

OLMADI SANKİ?

ANLAYAMAZSIN / ningrina /yejisu/2shin (ryuna) /winselle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin