15. Bölüm

52 7 1
                                    

NINGRINA BÖLÜMÜ

KARİNA'DAN

Ellerim titriyor ve terliyordu. Gözlerim sürekli doluyor sonrasında eski haline dönüyordu.

"ah yapma rina günlerdir bu günü bekliyorsun"

İçimde birşeyler rahat değildi. Bir şeyler yapmamamı söylüyordu.

Yeji'ye yanıma gelmesi için mesaj atmıştım. Az da olsa beni rahatlatabilirdi

._.

"ne oldu rina iyi misin?"

"korkuyorum yeji"

Çok korkuyordum. Fazla korkuyordum. Ne için korkuyordum ki? Her şeyin yalan olduğunu söyleyip ningning'i ifşalasam sadece ningning'i kaybedebilirdim. Ningning'i kaybetmekten mi korkuyordum? Yok canım daha neler???

"rina biliyorum itiraz ediceksin ama ningning'e aşık olmuş olabilirsin. Veya arkadaş olarak sevmiş olabilirsin. Hala vazgeçme şansın var"

"saçmalama ona aşık falan değilim. Sadece... Sadece"

Sadece ne bakışı atmıştı. Cidden sadece neydi?

"bilmiyorum korkuyorum işte. İçimde birşeyler yanlış gittiğini söylüyor. Çok mu erken acaba daha fazla mı ifşa için delil toplamalıydım?"

"rina saçmalamayı kes içindeki şeyler delil için yanlış demiyor. Ningning'i kaybedeceğin için yanlış diyor. Gururunu siktir et artık."

"..."

Yapamazdım. Gurur benim için en önemli şeylerdendi. İtibar gibi.

"yine de her zaman arkandayım. Ne olursa olsun."

Dolu gözlerim yerden Yeji'ye çıkmıştı.

"korkuyorum"

Sesim titrek, nazik ve bir o kadar da kırılgan çıkmıştı.

"hadi ama karina beni de ağlatacaksın şimdi"

Diyerek bana sarılmıştı yeji. Sarıldığı anda ningning kokmuştu bütün heryer. Aynı ilk sarılışımızdaki o parfüm gibi.

"hey bensiz mi sarılıyorsunuz?"

Diyerek tatlı bir şekilde bize sarılmıştı Yuna. Gel de ağlama amk

"rina biliyorum yapacaksın ama pişman olacaksın. Bunu biliyorsun değil mi?"

Biliyordum. Adım kadar iyi biliyordum. Gururum içimden önemsiz olsa da dışımdan önemliydi işte.

"pişman olmayacağım. Parti mahvolacağı için üzülüyorum"

"rina gözlerinden görebiliyoruz. İstersen 100 tane parti yaparsın sen. Bari bizim yanımızda gururu boşver"

"gurur ne yeniyor mu?"

"şakanın sırası değil"

dediğinde yüzüm düşmüş ve tekrar gözlerim dolmuştu. Gerçekler yüzüme çarpıyordu. Acıtıyordu.

ANLAYAMAZSIN / ningrina /yejisu/2shin (ryuna) /winselle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin