3.

124 19 6
                                    

NINGRINA BÖLÜMÜ

"giselle iyi misin?"

"iyi gibi mi duruyorum Winter!?"

"sakin olun lütfen"

"nasıl sakin olalım ning? En yakın arkadaşımız eskiden yaşadığı zorbalığı anlatırken bile ağlarken, şimdi yeniden zorbalık görmeye başlıyor ve biz birşey yapamıyoruz"

"fazla abartıyorsun"

"winter sen ningning'i korumaya çalıştığına emin misin ha!?"

"bağırmayın ve sakin olun nolur"

Bir türlü sakin olmayan aeri hala sakin değildi. Tüm teneffüs onu sakinleştirmeye çalışmıştık fakat sakinleşmemişti. Bana değer verdiğini biliyordum ama bu kadarını beklemiyordum.sonra zil çalmış ve sınıflarımıza gitmiştik. Hocadan tuvalet için izin aldığımda tuvalette giderken gigi'yi sınıfın önünde oturarak görmüştüm.

"gigi, burda ne arıyorsun?"

"dersten atıldım"

"sen ve dersten atılmak. İnanmıyorum"

"ciddiyim, dersten atıldım"

Gülerken gülüşüm sokmuştu. Gigi okulun 1cisi idi. Onun atılması hayal bile olamazdı. Şimdi ne olduda atılmıştı?

"ne? Neden atıldın?"

"sinirim geçmediği için yanımdaki kız ne olduğunu sorup durdu bende en sonunda bağırarak cevap verdim ve hoca da dersten attı"

"bekle burda winter'ı çağırıp geliyorum"

Kafasını sallamakla yetinmişti bende winter'ı çağırmaya gitmiştim. Klasik yalan uydurmuştum.

"hocam winter'ı müdür çağırdı önemli bir konu hakkında konuşacakmış"

"çok mu önemli?"

"galiba"

"peki, winter git bakalım"

Winter gelirken yüzündeki korkuyu görebiliyordum. Hep aynı yalanı söylerdim ve o da hep unutup korkardı. Komikti

"lütfen bana, annemlerin müdürün odasında olduğunu söyleme"

"seni bekliyorlar üzgünüm"

"bu sefer net s!çtım"

"şaka lan şaka hemen inanıyorsun. Gigi dersten atılmış konuşup iyi hissetmesini sağlayalım diye çağırdım"

"oh, olm korktum böyle şaka mı olu- Bi dakika ne? Gigi dersten mi atılmış?"
______________________________________

"yine mi siz amk Bi salmadınız ya"

Gigi'nin yanına geldiğimizde karina'lar da buradaydı. Neden burdalardı?

"neden buradasınız? derste olmanız gerekmiyor mu?"

"Eskiden dersten kaçmak için can atan ning mi söylüyor bunu?"

"acaba neden kaçmak için can atıyordum rina?"

"herneyse kes'in neden geldin?"

"senden özür dilemeye geldim giselle"

"benim yerime ning'den özür dile ama afedeceğini sanmıyorum. Çünkü hayatını alt üst etmişsin"

"onlar sadece şakaydı"

"hala şaka diyor bak"

Giselle sinirle ayağa kalktığında birşey olmasın diye kolundan tutmuştum ve kulağına doğru konuştum.

"sakin olmalısın. Dersten atılmanın üstüne bir de kavga edersen çok kötü şeyler olabilir. Unutma burası özel okul"

"Hay ben özel okulu-"

"herneyse özür dilerim giselle ve ning"

"kabul etmeniz gram umrunda değil bu arada. Rina böyle şeyleri kafasına takmaz"

"yeji, bizim sana 'karina'nın özürünü kabul etmezsek umurunda olur mu? ' diye sorduğumuzu hatırlamıyorum"

"off sıktı hadi ning gidelim seninle konuşmak istiyorum"

Karina'nın beni çekiştirmesi ile dalgınlığım geçmişti. Ne olduğunu anlamadan karina'nın beni dışarıya çıkardığını farketmiştim. Yeji' ler ise gigi'ler peşimizden gelmesin diye onları bir yere götürdüklerini görmüştüm.

"hey nereye gidiyoruz"

"bir yere değil sadece bahçede oturup konuşacağız"

"ne konuşacağız?"

"ne mi konuşacağız..."

______________________________________

1 kişi hikayemi okumuş ağğağğağağ
Herneyse ben Bi tık mutluluk patlaması yaşadım da jxkdşdnçd

1 kişi hikayemi okumuş ağğağğağağ Herneyse ben Bi tık mutluluk patlaması yaşadım da jxkdşdnçd

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ANLAYAMAZSIN / ningrina /yejisu/2shin (ryuna) /winselle Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin