YEJİ'DEN
YEJİSU VE NİNGRİNA BÖLÜMÜ"Cevabı buldun mu yeji?"
"buldum"
"nedir?"
"aslında ben de seni istiyorum. Ama bilmiyorum belki güvenim kırılmıştır"
"yeniden güven kazandırırım"
"kazandırıp kazandırıp gideceksen kazandırma"
"gitmeyeceğim yeji. Gitmeyeceğim"
Gördük lia. Bırakıp gittin.
"peki o zaman. Bir kere daha deneyelim"
Bunu söylemem ile kocaman gülmüş ve bir o kadar kocaman sarılmıştı.
"seni seviyorum yeji. Sana güvenebileceğimi biliyordum."
Her ne kadar ben de mutlu olsam da güvenim kırılmıştı. Toparlayabilir miyim bilmiyordum ama denerdim.
Benden ayrılınca yüzümü incelemeye başlamıştı.
"her bir parçanı özlemişim"
Ben de özlemiştim ama benim bakmama izin vermemiştin.
Bir tabloya bakar edası ile bana bakıyordu. Eskiden yapsa utanmazdım ama şimdi bir utanma gelmişti.
"kızardın"
"utandım çünkü"
"Çok tatlı duruyorsun"
"senin kadar olmasa da var bende de bir şeyler"
Dediğimde yine kocaman gülmüştü. Gülüşünü bile özlediğimi fark ettim o an. Sonra da onu ne kadar aradığımı. Evine gittiğimde benim ile dalga geçişleri aklıma geldi. Yüzümdeki gülüş solarken bunu fark etmiş, onun da yüzü düşmüştü.
"ne oldu neden gülüşün düştü?"
"geçen evine geldiğim an geldi aklıma. Sahi niye o kadar dalga geçtin. Kırıp döktün? Evet gitmezdim ama kurmadan da bunu yapabilirdin."
"vazgeçmeyeceğini biliyordum yeji. Belki canını yaktığım için benden uzaklaşırsın sandım. O zaman kapının arkasında ben de ağlıyordum"
Ben güldüğünü sanarken o ağlıyormuş
. _.
NİNGRİNA BÖLÜMÜ
Karina'dan"ee sen niye beni çağırdın? Yalnız kalmamak için mi?"
"saçmalama ningning. Seninle vakit geçirmeyi seviyorum sadece"
Ningning ile vakit geçirmek cidden sarıyordu. Yeji ve lia konuşurken ben de ningning ile konuşma şansı yakalarım diye ningning'in çağırmıştım. Tabi ki ona aşık olmamıştım ama sarıyordu onunla konuşmak.
"doğum günün yaklaşıyor heyecanlı mısın?"
Bi an yüzümdeki gülümseme istemsizce düşmüştü. Ningning'e ihanet edeceğim gelmişti aklıma.
"evet heyecanlıyım"
Sessiz ve bi o kadar da titrek çıkmıştı sesim. Hadi ama rina sen ningning'in düşmanısın acıma ona.
"ningning bir şey soracağım"
"sor rina"
"ama çekiniyorum"
Yine o sevimli bakışımı atmıştım. Geçen ona böyle baktımda etkilendiğini söylemişti. Onu etkileyip intikam alacaktım.
"bana istediğini sorabilirsin rina. Sevdiğim kişiler bana istediğini söyleyebilir"
Beni sevdiğini de söylüyordu aslına. Uzun zamandır onu etkilemek için kimseye yapmadığım şeyleri yapmıştım."sevgilin var mı?"
Gülen yüzü donuklaşınca şaşkınca bana bakmıştı.
"ha- hayır neden?"
Titrek yüzü ile aşırı heycanlanmıştı. Benim de içimde bir sancı hissederken bu heyecan mıydı emin değildim.
"aslında bunu özel bir şekilde sadece bizim olduğumuz bir yerde daha güzel bir dizaynla yapmak istiyordum ama şu anda içimden geldi"
"..."
Tek kelime etmeden heyecanla bana bakıyordu. Midemde o iğrenç kelebeklenme olmuştu. Bu histen nefret ediyordum. Ben aşık olamazdım.
"ben senden hoşlanıyorum benimle çıkar mısın?"
Hala donuk bir şekilde bana bakıyordu. Şaşırmış olduğu için hiçbir şey diyemiyordu.
"ning?"
"he? Ne?"
"senden hoşlanıyorum diyorum. Benimle çıkar mısın diyorum"
"evettt"
Kalkıp hızlıca yanına gitmiş ve kendime çekip sarılmıştım. İçimde bir kelebeklenme olurken aynı zamanda kalbimde bir acı oluşmuştu. Çünkü ben bunu intikam için yapıyordum.
._.
HİKAYEYİ OKUYAN KİŞİLERE TEŞEKKÜRLERRRE
♡☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAYAMAZSIN / ningrina /yejisu/2shin (ryuna) /winselle
Random"Aşka inanmayıp birisini sevemezsin" (ningrina) "Gerçekler karşısında onu hala sevebilecek misin?"(yejisu) "onun gibi bir pisliğe aşık olamazsın" (2shin) "arkadaşlıktan ilerisine gidemeyeceğinin farkına var" (winselle) Angst *ilk fic'im umarım se...