(BÜTÜN SHİPLERİN BÖLÜMÜ)
Winselle bölümü
Giselle'den
Ellerimi yastığına attım ve yastığını düzelttim.
"Tamam teşekkürler."
Diyerek benden uzaklaştı. Elimi acıyan kalbime attım ve kalbimin üstündeki kıyafetlerimi sıktım.
"Benden uzaklaşma."
Dedim fısıldayarak. önce dikkatlice yüzüme baktı. Sonra bakışlarını yere dikti.
"Seni üzecek biliyorum ama ben..."
Sustu ve derince nefes verdi.
"Ben yeni biri ile konuşmaya başladım. O... O erkek."
Kalbime bir bıçak saplandı. Gözlerimin dolmasına izin verdim. Dolu gözlerim ile gülümsedim.
"Ne güzel. ben... Senin adına sevindim."
Bakışlarını yerden çekti ve bana baktı. Gözlerindeki boş bakış beni paramparça etti. Eskiden aşkla bakan gözleri şimdi boş bakıyordu.
"Konuştuğum kişi burada çalışan hemşir. Odama girerken görmüşsündür. Yani şey..."
Diyerek dudaklarını büzdü. Kendime engel olamadan bakışlarım dudaklarına kaydı. Deli gibi öpmek istediğim dudaklarla sertçe yutkundum. O da bunu fark edince hızlıca dudaklarını eski haline getirdi.
"Yani senin bana yardım etmene gerek yok. hem ningning de yardım edecekmiş. Sen benim yüzümden yorulma. Zaten günlerdir buradasın."
Dediğinde kalbimdeki elimi biraz daha sıktım.
"Tamam ."
Dedim titreyen sesimle. Beni unutmuştu ve artık hatırlamasına gerek yoktu.
Ayağa kalktım. Son kez yüzüne baktım.
" Sana sarılabilir miyim?"
Diye sordum bir çocuk gibi. Derince iç çekti ve hafifçe gülümsedi. Sonra kollarını iki yana açtı. Anında sarıldım ona.
"Bir sevgili değil ama bir arkadaş gibi gelip bakacağım sana. En azından arkadaş kalabiliriz."
Dedi kulağıma doğru. O görmese de gülümsedim.
"Evimi hatırlarsan gelebilirsin."
Sözlerim onun kahkaha atmasına sebep oldu. Sesi beni mutlu etti. Kollarımı biraz daha sıkılaştırdım. Sonra tek aşkıma veda ettim. Gittim ve bir daha görüşmedik. Evimi bulamadı. Ben ningning sayesinde onu izledim fakat o bunu hiç bilmedi. Zaman geçtikçe beni unuttu. Onun için tamamen bir yabancı oldum...
._.
Yejisu bölümü
yeji'den
beni bileklerimden tuttu ve odadan çıkardı. Daha sonra çekiştirerek hastanenin bahçesine çıkardı.
"Sen lucy'nin odasında ne yapıyordun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAYAMAZSIN / ningrina /yejisu/2shin (ryuna) /winselle
Random"Aşka inanmayıp birisini sevemezsin" (ningrina) "Gerçekler karşısında onu hala sevebilecek misin?"(yejisu) "onun gibi bir pisliğe aşık olamazsın" (2shin) "arkadaşlıktan ilerisine gidemeyeceğinin farkına var" (winselle) Angst *ilk fic'im umarım se...