5.Bölüm

357 25 1
                                    

Alex Jones
Addison teklifimi reddettikten sonra-ki keşke reddetmeseydi- bende çıktım sinemadan.Sonra bir adamın da onu takip ettiğini gördüm. Adamın geçtiği yollardan geçerken onun sesini duydum.
—N-neyd-den bahs-sed-diyors-sun sen!?
Onun bu tepkisini duyar duymaz hızla onun yanına geldim. Ve o pisliği gördüm.Görmemle beyinciğine yumruğumu geçirmiştim.Addison korkudan elleri ve ayakları titriyordu.Ayakları bedenini daha fazla taşıyamadı ve yere çöktü. Hemen onun yanına çömelip yüzünü avucumun içine aldım.Korlu dolu gözlerle bakıyordu bana. Hemen kucaklayıp evine götürdüm onu. Ağlıyordu,ağladıkça yüreğim parçalanıyordu. Hemen kapıyı çaldım. Büyükannesi diye tahmin ettiğim bir kadın kapıyı açtı. İlk bana sonra Addison'a baktı.
— Ne oldu benim pamuğuma!
dedi. Bende
— İçeri geçebilir miyiz sonra hemen açıklayacağım.
dedim. Kadın hemen geçmemiz için geri çekildi ve bende salona girdimde Addison'ı koltuğa yatırdım. Sonra Addison
— B-büy-yükan-ne
diye sayıkladı. Hemen yanına gitti. Ellerini ellerine aldı ve
—Ne oldu pamuğum?Söylemekten çekinme. dedi. Ben söze girdim.
—İlk Addison gidiyordu.Ardından bende çıktım benim uğrayacak yerlerim vardı ama sonra bir adamın onun peşine takıldığını gördüm. Addison hızlanınca o da hızlandığında onları takip ettim. Sonra tam onun olduğu sokağa sapacaktım ki Addison'ın sesini duydum. Adam farketmeden hemen arkasına geçip beyinciğine yumruk atınca bayıldı. Bende hemen onu buraya getirdim.
dedim. Sonra büyükannesi Addison'a 
—Söyledikleri doğru mu Addison?
dedi. Addison başını olumlu anlamda salladı. Ve büyükannesi bana sarıldı.Evet,evet sarıldı hiç beklemiyordum ama sarıldı. Neyse bir gün onunla evlenirsek en azından onu kaçırmak zorunda kalmayacağım.Bu düşüncemle iç sesim harekete geçti ve "Yok sen iyice delirdin.Aklından geçenlerin saçmalık oranına bakar mısın! Tamam bende kabul ediyorum Addison çok güzel ve tatlı ama lütfen be!"
Sonra büyükannesi Addison'a o adamın ne dediğini sordu ve Addison ıslık çaldı.Uzun anlamsız birkaç ıslık. Yoksa onlar ıslıkla mı iletişim kuruyordu?! Tanrım çok zekice. Büyükannesinin gözleri dehşetle açıldı ve bana
—Acilen Lena ve David'i bize çağır kaybedecek vaktimiz yok!
dedi.Tam ağzımı açacaktım ki
—Sorgulama ve dediğimi yap hemen!
dedi. 
    Hemen onları aradım onlar da sağolsunlar hemen geldiler. Adının Elizabeth olduğunu öğrendiğim Addison'ın büyükannesi bizi odasına götürdü. Biz ona şaşkınca bakarken Kitaplığından bir kitap çıkardı.
"Pearl Ailesi Soy Ağacı"...

ELEMENT PRENSESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin