22.Bölüm

61 2 1
                                    

Addison Pearl
Ordan ayrıldıktan sonra koşarak kütüphaneye gittim.Annem'i aklımdan çıkaramıyorum.Babamı da merak ediyorum.Onlarla ruhen konuşmaya çalışacağım.Hemen gerekli kitapları aldım.Zaten burda ruhen bağlanma ve konuşma odası vardı.Hemen oraya geçtim.Kitapta talimatlar veriliydi.Zaten talimatların hepsi ortamı hazırlamak içindi.Benim yapmam gereken ise zihnimi boşaltıp isimlerini içimden yeteri kadar söylemekti.Yeterli olduğunda zaten içimize doğacakmış.Hayırlısıyla diyelim ve başlayalım.Mumlar ben alana yattığımda yanmıştı.Önce zihnimi boşalttım,sonra isimlerini söylemeye başladım Lisa Pearl,Albert Pearl,Lisa Pearl,Albert Pearl...

      Böyle isimleri 30 kere söyledikten sonra içime bir his doğdu.Heyecanla gözlerimi açtım.Bir şelalenin yanında uyanmıştım.Şelalenin yanında oturan bir çift vardı.Bunlar onlardı.
—A-an-ne,b-bab-ba?
dedim.Sesimi duyduklarında ayağa kalkıp arkalarına döndü.Gözlerim dolmuştu.Onların da dolmuştu.Onlara koştum ve sarıldım.Ağlıyordum.Hemde hiç ağlamadığım kadar.Annem de ağlıyordu.Babam bana baktı ve
—Tıpkı annene benzemişsin tatlım.Tabi saçların ve huyların hariç.
dedi.Güldüm ve babamın boynuna atladım.Biz yere düştük.Annem
—İyimisiniz!Biryeriniz acıdı mı?
diye telaşlı telaşlı konuşurken Biz babamla bakıştık ve kahkaha atmaya başladık.

     Kahkaha attıktan sonra babam
—Tamam bazı huyların annene de çekmiş olabilir.
dedi.Annem
—Tabi çekecek Albert ben doğurdum bu güzelliği.
dedi.Ben gülerken babam
—Çok gülme kız,şimdi hesap verme vakti.
dedi.Tek kaşımı havaya kaldırdım.Babam
—Senin hayatında neden benden başka erkek var bakayım?
dedi.Zihnimden
—Şimdi babacım teknik olarak sen hayatta olmadığın için hayatımda senden başka erkek yok.Çünkü teknik olarak sen hayatta değilsin.
dedim şirince gülümseyerek.Annem bu sefer kahkaha attı ve
—En azından o sen gibi yapmadı.
dedi.Ben zihnimden
—Ne yaptı babam anne?
dedim.

     Annem gülerek anlatmaya başladı;
—Annecim büyükbabanı çok küçük yaşta kaybetmiştim.Büyükannen ile yaşıyordum.Ben bir gün odamda kitap okurken-tabi o zaman sinir bozucu bir kız yüzünden ayrılmıştık-baban cama merdiven dayamış.Camı tıktıkladı,ben korkuyla perdeyi açtım,elimde ateş elementi hazır.Bir baktım baban bana pembe sardunyalarla gelmiş.Dedim"Albert napıyorsun sen burda yürü evine!",dinlemedi girdi içeri.Kafasına geçirdim bir tane.Dedim"Sen salak mısın?"bana"Hayır aşığım."dedi.Sonra büyükannen sesi duydu bir girdi içeri.Aman aman!Sonra terliğimi havaya fırlattım büyükannen terliği havada kapıp babana vurmaya başladı.Girerken camdaki merdiveni de düşürmüş.Büyükannen"Sen hangi hakla kızımın odasına giriyorsun prens falan dinlemem boğarım seni!"bağırıyordu.Büyükannen hem su küresiyle hem de terliğimle dövüyordu babanı.Neyse azcık dövdükten sonra dedim artık yeter şuna dur demeliyim.Koştum bunların yanına dedim"Anne sakin ol bırak artık bak başına bir hal gelecek."
sonra durdu,oturdu.Ben hem ona hem de babana su getirdim.Baban"Senin elinden zehir olsa içerim."diyip içmeye başladı.Suyu bitirdikten sonra kafasına geçirdim ve"Salak salak konuşma,neden geldin?"dedim.Baban bana bakıp ayaklarıma kapandı,sonra"Lisa hiçbir şey göründüğü gibi değil sana yemin ederim ki onu öpmedim.Kraliyet mensupluğu gereği dans etmeniz lazımdı sonra o benim dudaklarıma yapıştı.Ne olur ayrılma benden ben sensiz yapamam!"diyip ağlamaya başladı.Benim de gözlerim doldu,ona sarıldım ve
—Seni affettim.Ama eğer beni aldatma gibi bir girişimde bulunursan keserim seni.
dedim.Baban bana gülümseyip
—Seni aldatırsam şerefsizin dibi olayım Lisa'm
diyip öptü.Böylece de barışmış olduk.
dedi.Ben babama dönüp zihnimden
—Babacım bir de benimkine laf ediyorsun sen ne yapmışsın.Ama romantik ben de Alex'in bana yapmasını isterdim.
dedim.Şimdi dalga vakti,zihnimden
—Sen büyükannemden dayak mı yedin!
diyip kahkahamda boğulmaya başladım.Kahkahamın arasında yine zihnimden
—Annemin vuruşları beni benden aldı!
diyip daha fazla gülmeye başladım.Annem
—Seninki de romantikti bence annecim baksana sen dövülürken kurtardı seni.
anneme karşılık
—Off baya romantik anne yani inan ki!Hatta istersen evlilik teklifini de savaş meydanında yapsın daha romantik olur
dedim zihnimden alayla.Babam
—Daha evliliğe var hem bak en kısa sürede Alex ile beraber geliyorsun buraya bu sefer onun boyunun ölçüsünü alacağım.
dedi.Annem
—Hadi kızım sabah oluyor sen de kalk üstünü başını toparla zaten uçağa bineceksiniz.Unutmadan söyleyeyim gelirkenki gibi maceraya atılıp ölümle burun buruna gelmek yok.
dedi.Sonra ikisine de sarıldım ve ordan çıktığımı hayal ettim.Etraf bulanıklaştı ve en son gözlerim kapandı...

ELEMENT PRENSESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin