Addison Pearl
Büyükannem odasına girmemi hiç istemezdi.Nedenini soruncada insanların özellerinden bahsedip geçiştirirdi. İlk defa odasına giriyordum. Alex beni eve getirince olayları büyükanneme anlattı.Hemen Lena ile David'i istedi.Nedenini merak ediyorum açıkçası.Ve büyükannem Kitaplığına yönelip bir kitap çıkardı.Pearl Ailesi Soy Ağacı...
Şuan ailemi öğrenincem. Büyükannem söze girdi.
—Addison sana ailenden hiç bahsetmedim.Ve bunun nedenini şimdi öğreneceksin.
Ve sayfaları araladı.Çok kalın bir kitap bu.Benim soyum bu kadar eskiye dayanamaz.—Sizleri çağırmamın bir sebebi vardı çocuklar. Büyük tehlikedesiniz. Özellikle de sen Addison.
BEN Mİİİ!
—Çocuklar sizler birer element bükücüsünüz.Bunlar hava,su,toprak,ve ateş.
Ama bu bükücülerin arasında en önemli kişi element prensesidir.Ve o da sensin Addison. Anne ve baban,hatta tüm kuzenlerin,halaların,teyzelerin dayıların aynı yerde ve aynı zamanda öldü.Nedeni ise bu kraliyet soyluluklarıydı.Annen eski kraliçeydi.Ve yerine bir başkasının geçmemesi için bir plan kuruldu.Bir yangın...Sonra büyükannem bir gazete kupürü çıkardı.Ve başlıkta şöyle yazıyordu. "LONDRA BÜYÜK YANGINI" Bunu duymuştum.
—Annenle baban bana seni alıp onların malikanesinden çıkmamı 1 haftalığına uzak bir yerlere gitmemi söyledi. Ben de seni alıp Orlando'ya gittim.Ardından bu gazete kupürünü gördüm.
dedi.Farketmeden gözyaşlarım gözlerimden firar etmişti. Alex bana sarıldı.Sıkı sıkı bir daha hiç bırakmak istemezcesine sarıldı bana.Daha çok ağladım. Daha çok,daha çok... Sonra yüzüme baktı.Ve
—Ağlayabilirsin.İstediğin kadar ağlayabilirsin.Çünkü bu saatten sonra senin canını yakanların canını alacağım.Seni ağlatanları ağlatacağım.
dedi.Gülümsemeye çalıştım.Sonra büyükannem bir şifre girdi ve kitaplık birden açıldı.Bize gelin işareti verince takip ettik büyükannemi.Sonunda bir laboratuvara geldik.Büyükannem
— Burası sizin Elementka ile bağlandığınız yer.Burda elementinizi bulacak,elementiniz üzerinde eğitim yapacak ve Elementka ile iletişime geçeceksiniz.Lena önce senden kan alacağım.
dedi.Lena hemen oturdu koltuğa.Bizde yanına geldik.Büyükannem Lena'nın kanını aldı ve bana verdi.Mikroskoba gittim ve Lena'nın kanını cama koydum.Yanımda bir defter vardı.Ona göz ucuyla bakınca kanında mavi benek varsa su,yeşilse toprak,beyazsa hava,ateşse mor benekler varmış.Lena'da mavi benekler vardı.
—L-len-na s-sen su el-lement-tis-sin
dedim. Lena'dan
—Yaşasın!!
diye bir ses geldi. ardından David'in kanı geldi.Ona da bakınca Toprak elementi olduğunu gördüm.
—T-top-prak
dedim.David'den ise
—Vaaaayy!
sesi geldi.Ve son olarak Alex'in kanı gelince onda da ateş ve hava gördüm.
Büyükanneme ıslıkça
—Büyükanne Alex'te Hem mor hem beyaz benekler var.
dedim. Büyükannemin gözleri şaşkınlıkla açıldı ve şöyle dedi;
—Alex seni ilk gördüğümde güçlü bir auran olduğunu sezmiştim ve sen de hava ve ateş elementi melezisin.
dedi.Biz ilk bi şok geçirdik.Alex bir melezdi. Alex'ten
—Ben şimdi iki elemente mi hükmedicem?!
dedi.Büyükannem başını olumlu anlamda salladı.Sonra
—Ailelerinize yalan söylemeniz gerekiyor. Sizi element eğitimine alacağım.
dedi. Lena'nın aklına şahane bir fikir gelmiş gibi gülümsedi ve
—Ailelerimize sahte 2 aylık bir gezi formu imzalatalım.
dedi.Zeki arkadaşım benim. Büyükannem
—Bu muhteşem bir fikir! Ama sonradan hafızalarını silmem lazım çünkü Elementka'da yaşamaya başlamalısınız.
dedi. Sonra hemen odama çıktık ve bilgisayardan sahte izin kağıdı yazıp çıkarttık. Herkes evlerine ayrılırken büyükannem Alex'e bizde kalabileceğini söyledi. Alex annesini aradı ve izin alabildiğini söyledi.Bizde vakit geçirmek için bahçede dolanmaya başladık.Ve mükemmel zamanlama(!)bir gök gürültüsü koptu ve bardaktan boşalırcasına yağmur yağmaya başladı.Alex hemen başıma ceketini geçirdi,eve koşturmaya başladık.Koşarken ceketi omuzlarına atıp ters yöne koştum.Tabi Alex ne yaptığımı anlamazcasına bakıyordu.Sonra deli gibi hoplayıp zıplamaya gülüp koşmaya başladım ve kendimce dans ettim.Sonra ne ara geldiğini fark etmediğim Alex beni dansa kaldırır gibi eğilerek elini uzattı ve
—Bu dansı bana lütfeder misiniz majesteleri?
dedi.Bende elimi eline hafifçe koydum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEMENT PRENSESİ
Teen FictionBir günde insanın rolü,kıdemi,ama en önemlisi hayatı değişebilir mi? Kitabıma hoş geldiniz sevgili okurlar!Bu serinin ilk kitabıdır.Bu kitabı yazarken beni destekleyen aileme,öğretmenime ve en önemlisi çok sevdiğim arkadaşıma çok teşekkür ederim.Şim...