Την πόρτα άνοιξε η μαμά μου η οποία με αγκάλιασε κατευθείαν.
-Μην προκαλέσεις καυγά σε παρακαλώ. Είπε βλέποντας πόσο νευριασμένη ήμουν.
-Λίγο αργά δε νομίζεις; Είπα ειρωνικά και κατευθύνθηκα έντονα προς το σαλόνι.
-Καλώς ήρθες Έμμα. Είπε ο μπαμπάς.
-Ήρθα όπως μου ζήτησες. Να φάμε σαν οικογένεια είπες σωστά; Ρώτησα.
-Ολόσωστα. Είπε.
-Ωστόσο καλέ μου πατέρα δεν θυμάμαι ο όρος οικογένεια να περιλαμβάνει κάπου τον Ντάνιελ. Είπα.
-Έμμα μην είσαι αγενής. Φώναξε ο μπαμπάς.
-Έχει δίκιο η Έμμα, καλύτερα να πηγαίνω. Άλλωστε δεν ανήκω στην οικογένεια. Είπε ο Ντάνιελ.
-Δεν έχεις να πας πουθενά. Ελάτε να κάτσουμε σας παρακαλώ. Είπε ο μπαμπάς.
Η μαμά μου είχε στρώσει έτσι το τραπέζι που δεν μπορούσα να αποφύγω να καθίσω δίπλα στον Ντάνιελ. Αφού κάτσαμε και η μαμά μας σέρβιρε όλους κάποια από τα ορεκτικά της η κουβέντα έπεσε πάλι πάνω μου.
-Λοιπόν Έμμα, πόσο σοβαρά είστε με αυτόν τον Τζέικ; Ρώτησε η μαμά.
-Δεν είμαστε πια. Δεν θέλω να αναλύσουμε τίποτα όμως. Είπα.
-Έμμα τι συνέβη; Ρώτησε η μαμά ανήσυχη.
-Απλώς τελείωσε και αυτό είναι όλο. Είπα.
-Επιτέλους μια σωστή απόφαση. Είπε ο μπαμπάς.
-Μην μπερδεύεσαι μπαμπά. Η πρώτη σωστή απόφαση που πήρα ήταν να φύγω από εδώ πριν οκτώ χρόνια. Είπα και τα μάτια μου συνάντησαν του Ντάνιελ κάνοντας τον να νιώσει αμήχανα.
-Πες μας λοιπόν. Πόσο καιρό μένεις στο καινούργιο σου σπίτι; Ρώτησε η μαμά.
-Στο ποιο; Αποκρίθηκε ο Ντάνιελ απορημένος.
-Στο καινούργιο μου σπίτι. Είπα και τον κλώτσησα διακριτικά κάτω από το τραπέζι.
-Α ναι, μου το είχες αναφέρει. Πως ξεχάστηκα έτσι. Είπε.
-Δεν μένω ακριβώς. Για την ακρίβεια ακόμα το ετοιμάζω. Πολύ σύντομα όμως θα εγκατασταθώ. Απάντησα.
-Μπορείς να μείνεις εδώ μέχρι τότε. Είπε ο μπαμπάς.
-Δεν υπάρχει περίπτωση αλλά ευχαριστώ. Απάντησα.
-Το θέμα του κλαμπ πως πάει; Ρώτησε ο μπαμπάς.
-Προχωράει και θα γίνει πολύ όμορφο. Να είστε σίγουρος ότι το αφήσατε σε καλά χέρια. Είπε ο Ντάνιελ.
YOU ARE READING
Forever Your's
Short Story-Ελπίζω αυτό το φόρεμα να μην είναι απο τα αγαπημένα σου. Είπε και ήρθε ακριβώς μπροστά μου σε απόσταση αναπνοής. -Και γιατί ρωτάς; Ρώτησα καρφώνοντας τα μάτια μου στα δικά του. -Για αυτό... Ειπε και ένιωσα τα χέρια του με μια μόνο κίνηση να σκίζου...