Είχε περάσει ένας μήνας και επιτέλους το πρόσωπο μου έγινε όπως ήταν πριν. Ο Ντάνιελ ήταν συνεχώς στο πλευρό μου και έμενε μαζί μου κάθε βράδυ μέχρι να γίνω καλά. Εγώ από την άλλη με τόσο χρόνο στο σπίτι είχα σχεδιάσει αρκετά ρούχα τα οποία έστειλα στην Τίνα και βάλαμε μπρος στο να μας τα ράψουν. Και τώρα έρχεται το καλύτερο νέο. Δεδομένου το πόσο γρήγορα πήγαιναν οι εργασίες στο κλαμπ ο Ντάνιελ με τον Μιγκέλ πήραν την απόφαση να το ανοίξουν πολύ συντομότερα από ότι είχαμε σκοπό εξ αρχής οι δύο μας. Για την ακρίβεια απόψε το κλαμπ θα άνοιγε τις πόρτες του και ήταν το πιο συζητημένο θέμα στο Μαϊάμι. Εγώ όπως είχα σκεφτεί και στο παρελθόν θα έβαζα το φόρεμα που μου χάρισε η Τίνα. Έβαλα λοιπόν το κοντό σατέν φόρεμα σε χρώμα σαμπανιζέ με ένα μικρό σκίσιμο στο πλάι που μου είχε χαρίσει η Τίνα και ίσιωσα τα μαλλιά μου. Βάφτηκα απαλά σε όλο το πρόσωπο μου αλλά τα χείλη μου τα έβαψα με ένα έντονο σκούρο κόκκινο κραγιόν. Στην συνέχεια έβαλα ένα κολιέ με μαργαριτάρια και το ίδιο έκανα με τα σκουλαρίκια που ήταν σετ. Τέλος έβαλα τα μπεζ ψηλά πέδιλα μου, πήρα την τσάντα μου που ήταν άσπρη με αλυσίδα και έφυγα με το αμάξι μου. Ήθελα να δω τον Ντάνιελ και τον Μιγκέλ για να τους πω ότι το κλαμπ θα πάει τέλεια. Πολύ γρήγορα έφτασα και ήδη είχε ουρά που περίμενε για να μπει. Εγώ βγήκα από το αμάξι και πέρασα κατευθείαν μέσα γιατί ήμουν στους vip καλεσμένους. Πήγα πάνω στο γραφείο του Ντάνιελ όπου ήταν με τον Μιγκέλ και ήταν και οι δύο πανέμορφοι με τα μαύρα κοστούμια τους.
-Είστε και οι δύο κούκλοι. Είπα και τους φίλησα.
-Έχω άγχος. Είπε ο Μιγκέλ.
-Εσυ άγχος; Απίστευτο. Είπα ξέροντας πως ο Μιγκελ είναι ο πιο αναίσθητος άνθρωπος στον κόσμο.
-Όλα θα πάνε τέλεια. Είπε ο Ντάνιελ τον οποίο ήθελα να φιλήσω.
-Εγώ σας αφήνω λίγο πάω να ελέγξω αν είναι όλα εντάξει. Είπε ο Μιγκέλ και έφυγε.
-Τι θα έλεγες να κλειδώσεις για λίγο; Ρώτησα τον Ντάνιελ και κάθισα πάνω στο γραφείο του.
-Εξαρτάται από το τι έχεις κατά νου. Μου είπε και κλείδωσε αμέσως την πόρτα.
-Τι θα ήθελες να έχω κατά νου; Τον ρώτησα πονηρά.
-Θέλεις να με τρελάνεις. Είπε.
-Τι θα έλεγες αν σου έλεγα πως δεν φοράω εσώρουχο; Του είπα ανοίγοντας τα πόδια μου.
-Μην μου το κάνεις αυτό τώρα. Είπε.
-Λοιπόν; Θα με ικανοποιήσεις όπως μου αρέσει ή μήπως να φύγω; Είπα και εκείνος ήρθε κατά πάνω μου και μου έπιασε τον λαιμό.
BINABASA MO ANG
Forever Your's
Short Story-Ελπίζω αυτό το φόρεμα να μην είναι απο τα αγαπημένα σου. Είπε και ήρθε ακριβώς μπροστά μου σε απόσταση αναπνοής. -Και γιατί ρωτάς; Ρώτησα καρφώνοντας τα μάτια μου στα δικά του. -Για αυτό... Ειπε και ένιωσα τα χέρια του με μια μόνο κίνηση να σκίζου...