Την άλλη μέρα σηκώθηκα με πολύ βαρύ κεφάλι, δεν κοιμήθηκα καλα το βράδυ. Σκεφτόμουν πως πρέπει να διευθετήσω το θέμα του σπιτιού όσο πιο σύντομα γίνεται και αγχώθηκα. Σε μισή ώρα έπρεπε να είμαι στο κλαμπ για να μιλήσουμε με τον αρχιτέκτονα για τις αλλαγές οπότε σηκώθηκα γρήγορα έκανα ένα ντους, βούρτσισα τα δόντια μου, βάφτηκα ελαφρά και έβαλα μια μαύρη δερμάτινη φούστα με ένα κυπαρισσί πουκάμισο. Πήρα την τσάντα μου και τα κλειδιά μου και ξεκίνησα για το κλαμπ. Λίγα λεπτά μετά αν και αργοπορημένη εφτασα.
-Καλημέρα και συγγνώμη για την καθυστέρηση. Ειπα.
-Καλημέρα Έμμα, να σου συστήσω τον Έρικ Γουίντσεστερ, τον αρχιτέκτονα που θα τα αναλάβει όλα. Είπε.
-Χαρηκα για την γνωριμία. Είπα και του έδωσα το χέρι μου.
-Η χαρά είναι δική μου. Απάντησε εκείνος και μου φίλησε το χέρι.
Την στιγμή που μου φιλούσε το χέρι παρατήρησα τον Ντάνιελ να ζηλεύει και πήρα την ευκαιρία να το εκμεταλλευτώ.
-Κύριε Γουίντσεστερ ελάτε να σας δείξω τι σκέφτηκα. Του είπα πιάνοντας τον αγκαζε και τον οδήγησα λίγο πιο πέρα λέγοντας του όλες τις ιδέες μου.
-Θα ήθελα να μου μιλάς στον ενικό δεν είμαι πια και τόσο μεγάλος. Μου είπε.
Η αλήθεια είναι πως ήταν στην ηλικία μου η λίγο μεγαλύτερος. Γοητευτικός άντρας ψηλός, ξανθός με σκούρα μάτια.
-Ήρθα και εγώ. Ειπε ο Ντανιέλ.
-Λοιπόν Έρικ εγώ τελείωσα με τις ιδέες μου άκου και τον Ντανιελ και να βρούμε τρόπο να τα συνδυάζουμε. Είπα.
-Πριν από αυτό, Έμμα θα ήθελα να γνωρισεις κάποιον ακόμα. Έλα μαζί μου. Είπε ο Ντάνιελ
-Απο εδώ ο Λεονάρντο Μπερνάρντι. Ειναι ο ιδιοκτήτης του σπιτιού που σου έλεγα και καλός μου φίλος,του έχω μιλήσει για εσένα. Είπε.
-Χαίρομαι που σας γνωρίζω αλλά δεν ενδιαφέρομαι, ευχαριστώ. Είπα απόλυτα.
-Με είχε προειδοποιησει για αυτό ο Ντάνιελ ωστόσο έχω να σας κάνω μια πολύ καλή πρόταση. Είπε.
-Δεν θα ήθελα να την ακούσω ευχαριστώ και πάλι. Είπα και γύρισα την πλάτη μου φεύγοντας.
-Εκατό χιλιάδες ευρώ. Το σπίτι αυτό κανονικά κοστίζει μια περιουσία αλλά λόγω της φιλίας μου με τον Ντάνιελ σας κάνω αυτήν την προνομιακή τιμή. Τι λετε; Με ρώτησε.
Για λίγο σκέφτηκα να σταματήσω και να δεχτώ αλλά μάλλον η υπερηφάνεια μου ήταν μεγαλύτερη από το συμφέρον μου και έτσι απομακρύνθηκα.
VOUS LISEZ
Forever Your's
Nouvelles-Ελπίζω αυτό το φόρεμα να μην είναι απο τα αγαπημένα σου. Είπε και ήρθε ακριβώς μπροστά μου σε απόσταση αναπνοής. -Και γιατί ρωτάς; Ρώτησα καρφώνοντας τα μάτια μου στα δικά του. -Για αυτό... Ειπε και ένιωσα τα χέρια του με μια μόνο κίνηση να σκίζου...