ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2

629 35 0
                                    

Εφόσον αντιμετώπισα τον πατέρα μου όλα φαίνονταν εύκολα πια αλλά όχι και το να πω στον Τζέικ πως πρέπει να γυρίσω στο Μαϊάμι. Δεν θα του ζητούσα ποτέ να αφήσει την ζωή του στο Λας Βέγκας και να με ακολουθήσει. Μπήκα μετά από κάποια ώρα στο ξενοδοχείο και ο Τζέικ έβλεπε τηλεόραση.

-Πως πήγε; Με ρώτησε και με φίλησε.

-Αν πω πως πήγε καλά θα είναι ψέμα. Πρέπει να σου πω. Του είπα.

-Σε ακούω. Μου είπε.

-Αρχικά να σου πω πως μας περιμένουν οι δικοί μου το βράδυ για δείπνο. Το κακό της υπόθεσης είναι πως ο μπαμπάς μου δεν μου άφησε επιλογή και πως έπρεπε να δεχτώ αυτό που μου πρότεινε. Είπα.

-Κατάφερε να σε πείσει με τις απειλές του σωστά; Με ρώτησε.

-Δεν θέλω να τον κατηγορήσω για κάτι. Έχει μάθει να παίρνει ότι θέλει είτε με το καλό είτε με το κακό. Πατάει στο ότι είμαι η μοναχοκόρη του και αυτό είναι όλο. Είπα.

-Μην απολογείσαι. Θέλω απλώς να είσαι σίγουρη για τις αποφάσεις σου. Το ότι δέχτηκες σημαίνει πως θα πρέπει να μετακομίσεις σωστά; Με ρώτησε.

-Ολόσωστα. Δεν πρόκειται να σου ζητήσω να έρθεις μαζί μου ή να κάνεις κάτι που δεν θέλεις. Του είπα.

-Οι επιλογές είναι δύο. Ή μένω στο Λας Βέγκας και δοκιμάζουμε την απόσταση ή έρχομαι μαζί σου. Ένας απλός σεναριογράφος είμαι μπορώ να δουλέψω από παντού. Εσύ τι θέλεις; Με ρώτησε.

-Εγώ θέλω να είσαι καλά και σίγουρος για ότι κάνεις. Του απάντησα.

-Η ταινία στην οποία δουλεύω θα μου πάρει άλλους δυο μήνες για να ολοκληρωθεί. Μετά από αυτό μπορώ να έρθω τι λες; Με ρώτησε.

-Εννοείται και να έρθεις. Θέλω να ξέρεις πως θα βλέπω πολύ συχνά τον Ντάνιελ από εδώ και στο εξής αλλά η σχέση μας θα είναι μόνο επαγγελματική. Δεν θέλω να νιώθεις απειλή. Του είπα.

-Σταμάτα. Σου έχω εμπιστοσύνη. Μου είπε και με φίλησε.

-Έλα να ετοιμαστούμε για να πάμε στους γονείς μου. Είπα.

-Νομίζω πως έχουμε λίγο χρόνο για να σου κάνω κάποια πράγματα που έχω στο νού μου. Είπε και με άρπαξε πάνω του.

-Τζέικ σταμάτα, μετά το δείπνο κάνε μου ότι θέλεις. Είπα παιχνιδιάρικα.

-Ξέρω, ξέρω αν αργήσουμε ποιος ακούει τον μπαμπά σου. Είπε ειρωνικά.

Σηκωθήκαμε γρήγορα να ετοιμαστούμε. Εγώ φόρεσα μια φλοράλ μπλούζα κοντή και ένα μαύρο παντελόνι σε στυλ καμπάνα. Βάφτηκα απαλά και έκανα τα μαύρα μακριά μαλλιά μου σγουρά. Ο Τζέικ έβαλε ένα μαύρο παντελόνι με μια άσπρη μπλούζα πόλο και ήμασταν έτοιμοι. Μπήκαμε στο αμάξι που είχαμε νοικιάσει και ξεκινήσαμε. Δεν ήταν πολύ μακριά το ξενοδοχείο από το σπίτι ωστόσο ο Τζέικ ήταν πολύ αγχωμένος.

Forever Your'sDonde viven las historias. Descúbrelo ahora