Την επόμενη ημέρα ξύπνησα πρωί, πρωί και ετοιμάστηκα να παω στους γονείς μου. Ντύθηκα πρόχειρα βάζοντας ένα κολάν με μια μακριά μπλούζα, έβαλα τα αθλητικά μου παπούτσια και ξεκίνησα. Όταν έφτασα στο σπίτι η μαμά μου είχε έτοιμο στρωμένο τραπέζι για να φάμε πρωινό.
-Έμμα πόσο χαίρομαι που θα φάμε πρωινό όλοι μαζί. Είπε η μαμά.
-Δεν μας έχεις συνηθίσει σε τόσο πρωινές συναντήσεις. Είπε ο μπαμπάς διαβάζοντας την εφημερίδα του.
-Θέλω να σας πω κάτι. Είπα.
-Πες μου ότι δεν είναι κάτι σοβαρό; Είπε η μαμά.
-Το ακριβώς αντίθετο. Είπα και ο μπαμπάς άφησε κάτω την εφημερίδα του.
-Έμμα Καταλίνα Ροντρίγκεζ τι συμβαίνει; Με ρώτησε ο μπαμπάς χρησιμοποιώντας ολόκληρο το όνομα μου.
-Μπαμπά μην με φωνάζεις Καταλίνα por favor. (Σε παρακαλώ). Του είπα.
-Για να θέλεις εσύ να μας πεις κάτι πάει να πει ότι είναι σημαντικό. Συνήθως σε παρακαλάμε για να μας μιλήσεις. Είπε ο μπαμπάς.
-Άντε λοιπόν πες μας. Είπε με ανυπομονησία η μαμά.
-Λοιπόν... Έχω σχέση με κάποιον και ήθελα να το ξέρετε. Είπα
-Μπορούμε να ξέρουμε με ποιον; Ρώτησε ο μπαμπάς μου με σοβαρό ύφος.
-Κάτι μου λέει πως ήδη ξέρουμε. Είπε η μαμά.
-Εγώ και ο Ντάνιελ είμαστε ξανά μαζί. Είπα.
-Το ήξερα. Είπε ο Μιγκέλ ο οποίος μόλις είχε κάτσει στο τραπέζι.
-Αυτό και αν είναι νέο. Είπε έκπληκτος ο μπαμπάς.
-Έλα θείε αφού καταβάθος χαίρεσαι γιατί δεν το δείχνεις; Είπε ο Μιγκέλ.
-Γιατί είμαι επιφυλακτικός μετά την τελευταία φορά. Απάντησε ο μπαμπάς.
-Μα αφού συμπαθείς τον Ντάνιελ. Είπα.
-Φυσικά και τον συμπαθώ και τον εγκρίνω αλλά αν σε πληγώσει ξανά δεν θα τον συγχωρήσω. Είπε αυστηρά ο μπαμπάς.
-Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά εγώ πετάω από την χαρά μου. Εγώ και η μαμά του Ντάνιελ πάντα θέλαμε να είστε μαζί. Είπε η μαμά.
-Θείε στο εγγυώμαι πως ο Ντάνιελ λατρεύει την Έμμα. Είπε ο Μιγκέλ.
-Ας αλλάξουμε θέμα αρκετά μιλήσαμε για εμένα. Είπα
-Θέλω μόνο να προσέχεις και να είσαι ευτυχισμένη όσο αυστηρός και αν είμαι. Είπε ο μπαμπάς.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Forever Your's
Conto-Ελπίζω αυτό το φόρεμα να μην είναι απο τα αγαπημένα σου. Είπε και ήρθε ακριβώς μπροστά μου σε απόσταση αναπνοής. -Και γιατί ρωτάς; Ρώτησα καρφώνοντας τα μάτια μου στα δικά του. -Για αυτό... Ειπε και ένιωσα τα χέρια του με μια μόνο κίνηση να σκίζου...