ΚΕΦΑΛΑΙΟ 19

448 25 0
                                    

Την επόμενη ημέρα δεν ξύπνησα με καλή διάθεση και απλώς ετοιμάστηκα γρήγορα και έφυγα για το κλάμπ. Φόρεσα ένα μαύρο κολλητό μακρύ φόρεμα με λεπτές ράντες, έβαλα ψηλά μαύρα πέδιλα, ίσιωσα τα μαλλιά μου, βάφτηκα πολύ απαλά και πήρα την τσάντα μου και έφυγα. Όταν μπήκα στο αμάξι μου δεν είδα πουθενά τον Ντάνιελ. Υποθέτω πως ήταν αρκετά θυμωμένος από εχθές για να μην ήρθε να με συνοδεύσει μέχρι το κλάμπ ή μήπως έγινε κάτι χθες με τον Μάικλ αφού έφυγα; Τον πήρα αμέσως τηλέφωνο για να σιγουρευτώ πως είναι καλά αλλά δεν το σήκωσε και το μυαλό μου άρχισε να σκέφτεται διάφορα. Όταν έφτασα στο κλαμπ για καλή μου τύχη είδα το αμάξι του παρκαρισμένο και αμέσως ηρέμησα. Βγήκα λοιπόν από το αμάξι μου και μπήκα γρήγορα στο κλαμπ.

-Μα καλά γιατί δεν σηκώνεις το τηλέφωνο σου; Είπα σχεδόν φωνάζοντας μα σταμάτησα όταν τον είδα να κάθεται σοβαρός.

-Κάθισε κάτω Έμμα. Μου είπε με σοβαρό ύφος.

-Τι συμβαίνει Ντάνιελ; Ρώτησα.

-Θέλω να φανείς ψύχραιμη με αυτό που θα ακούσεις. Είπε και τότε μου κόπηκαν τα πόδια.

-Μίλα επιτέλους. Είπα.

-Έχει μέρες που έχω πει στον Μιγκέλ για όλα όσα συμβαίνουν με τον Μάικλ και επειδή ανησύχησε πήρε την απόφαση να μας επισκεφτεί ξανά για να σε έχει και από κοντά. Είπε.

-Δεν καταλαβαίνω που ακριβώς πρέπει να σταθώ ψύχραιμη σε αυτό. Είπα.

-Χθες το βράδυ λίγο μετά αφού έφυγες ο Μιγκέλ ήταν εδώ και όταν τον είδε ο Μάικλ έβαλε τα τσιράκια του να του επιτεθούν. Είπε.

-Πες μου μόνο ότι είναι καλά. Είπα αγχωμένη.

-Ναι είναι αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι ο Μάικλ ετοιμάζεται να κάνει κάτι σε εσένα και θέλω να σε παρακαλέσω να φύγεις. Μου είπε.

-Τι; Όχι, ξέχασε το. Δεν έχω να πάω πουθενά. Βασικά ξέρεις κάτι; Βαρέθηκα πια αυτόν τον Μάικλ. Είπα και βγήκα προς το έξω κατευθυνόμενη προς το κλαμπ του Μάικλ.

-Έμμα τι κάνεις; Έλα εδώ. Μου φώναξε και έτρεξε πίσω μου.

Πηγαίνοντας προς το κλαμπ του Μάικλ στην είσοδο είχε δύο πολύ ψηλούς και γυμνασμένους άντρες ντυμένους στα μαύρα, με γυαλιά, ακουστικά και ασύρματους. Μπορούσα να διακρίνω πως είχαν και όπλα.

-Θέλω να μιλήσω στο αφεντικό σας. Είπα.

-Δεν θέλει να μιλήσει σε κανέναν. Έμμα πάμε να φύγουμε τώρα. Είπε ο Ντάνιελ από πίσω μου προσπαθώντας να με τραβήξει.

Forever Your'sTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang