Με κοιτούσε με τα ματια του να γυαλίζουν πλέον. Με κοιτούσε Με το πιο ερωτικό βλέμμα που έχω δει ποτέ, γεμάτος πόθο και σχεδόν έτοιμος να ορμήξει. Πήρα την απόφαση να το εκμεταλλευτώ αυτό.
-Θα συμβεί τι; Είπα αγγίζοντας τον έναν ώμο μου με σκοπό να σπρώξω επίτηδες το ραντάκι από το φόρεμα μου έτσι ώστε να πέσει στο πλάι.
Προσπαθούσε με όλο του το είναι να μην κοιτάξει ούτε τον ώμο μου ούτε το ραντάκι αλλά κατάλαβα πως ήταν μάταιο. Μάλλον αυτή η κίνηση ήταν η επιβεβαίωση που χρειαζόταν για να κάνει την κίνηση του.
-Ελπίζω αυτό το φόρεμα να μην είναι απο τα αγαπημένα σου. Είπε και ήρθε ακριβώς μπροστά μου σε απόσταση αναπνοής.
-Και γιατί ρωτάς; Ρώτησα καρφώνοντας τα μάτια μου στα δικά του.
-Για αυτό... Ειπε και ένιωσα τα χέρια του με μια μόνο κίνηση να σκίζουν το φόρεμα μου στα δύο.
Δεν περίμενα με τίποτα να κάνει κάτι τέτοιο και μόλις τον ένιωσα να το κάνει είχα αρχίσει να γίνομαι ακόμα πιο υγρή από όσο ήδη ήμουν. Σχεδόν έτρεμαν τα πόδια μου.
-Αυτό για να ξέρεις κόστιζε πολλά. Είπα.
-Δεν έχεις ιδέα πόσο αδιαφορώ. Είπε και άρχισε να το αφαιρεί τελείως από πανω μου.
Καθώς το έβγαζε δεν το άφησε να πέσει αλλά έσκυβε μέχρι να φτάσει στο κάτω μέρος του φορέματος για να μου το αφαιρέσει. Εγώ κοιτουσα κάθε κίνηση που έκανε και εκείνος δεν έπαιρνε τα μάτια του από τα δικά μου.
-Επίσης δεν έχεις ιδέα πόσες ώρες θα μπορούσα να κάθομαι γονατιστός για εσένα. Είπε και έφερε το κεφάλι του ακριβώς μπροστά από την υγρή περιοχή μου.
Ήμουν έτοιμη να έρθω σε οργασμό μόνο και μόνο από τα λόγια που χρησιμοποιούσε. Επίσης τα πόδια μου πλέον δεν με κρατούσαν.
-Κάνοντας τι ακριβώς Ντανιελ; Είπα με βαριά φωνή.
-Κάνοντας σε να...στάζεις. Είπε και μου έδινε απαλά φιλιά ανάμεσα στο δέρμα των ποδιών και της καυτής περιοχής μου.
Στην συνέχεια έκανε βόλτες με την γλώσσα του ακριβώς στα ίδια σημεία χωρις να με έχει αγγίξει ακόμα στην περιοχή που τόσο λαχταρουσαμε και οι δύο να το κάνει. Προσπαθούσα ειλικρινά με όλο μου το είναι να μην φωνάξω και πιάνοντας τους ώμους του έγυρα το κεφάλι μου προς τα πίσω γλείφοντας τα χείλη μου. Στην συνέχεια άρχισε να ανεβαίνει αργά και βασανιστικα ώσπου ένιωσα την μύτη και το στόμα του σε μια τόσο μικρή απόσταση από την υγρή περιοχή μου και άρχισα να ανασαίνω βαριά, τόσο που σχεδόν λαχάνιασα. Ξαφνικά σταμάτησε και μου έπιασε τα πλαϊνά κορδονάκια από το εσώρουχο μου και στηρίχτηκε από αυτά για να ανέβει ελάχιστα έτσι ώστε να πιάσει με τα δόντια του το εσώρουχο μου και να μου το κατεβάσει. Μόλις το εσώρουχο μου είχε βγει εκτός και των δύο ποδιών μου ο Ντάνιελ με ξανακοίταξε.
YOU ARE READING
Forever Your's
Short Story-Ελπίζω αυτό το φόρεμα να μην είναι απο τα αγαπημένα σου. Είπε και ήρθε ακριβώς μπροστά μου σε απόσταση αναπνοής. -Και γιατί ρωτάς; Ρώτησα καρφώνοντας τα μάτια μου στα δικά του. -Για αυτό... Ειπε και ένιωσα τα χέρια του με μια μόνο κίνηση να σκίζου...