ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20

491 23 0
                                    

Η μόνη μου λύση ήταν η Τίνα για αυτό και την πήρα τηλέφωνο.

-Ναι. Μου είπε.

-Τίνα ελπίζω να μην ενοχλώ μα χρειάζομαι την βοήθεια σου. Είπα.

-Δεν ενοχλείς ποτέ Έμμα αλλά τι συμβαίνει; Ρώτησε.

-Πρέπει οπωσδήποτε να αποφύγω αύριο τον Ντάνιελ σε παρακαλώ σώσε με. Της είπα.

-Μπορείς να έρθεις στο μαγαζί μου. Εξάλλου θα σε καλούσα για να αποφασίσουμε ποια ρούχα σου θέλεις να πουλάω οπότε είναι ευκαιρία. Μα τι έγινε; Με ρώτησε.

-Θα σου τα πω όλα από κοντά σου το υπόσχομαι. Της είπα και το κλείσαμε.

Το επόμενο πράγμα που έπρεπε να κάνω ήταν να ενημερώσω τον Ντάνιελ πως δεν θα πήγαινα στο κλαμπ αλλά διχαζόμουν αν έπρεπε να το κάνω τώρα ή τελευταία στιγμή την επόμενη μέρα έτσι ώστε να μην μπορέσει να έρθει να με βρει. Ναι αυτό ήταν θα του το έλεγα την επόμενη ημέρα. Εφόσον είχα άλλη μισή μέρα στην διάθεση μου αποφάσισα να στείλω μήνυμα στην μαμά μου για να πάμε κάπου να φάμε και εκείνη δέχτηκε αμέσως. Πήρα τα πράγματα μου και πήγα αμέσως να την βρω. Είχα ανάγκη να βγούμε οι δυο μας μετά από πολύ καιρό και ξέρω πως θα ήθελε και εκείνη. Η στάση μου την πλήγωνε αλλά ειλικρινά δεν το έκανα σκόπιμα απλώς από τότε που έφυγα πριν από οκτώ χρόνια έβαζα τοίχο στις σχέσεις μου με όλους τους ανθρώπους. Μόλις έφτασα και με είδε η μαμά μου τα μάτια της έλαμψαν από χαρά.

-Έμμα επιτέλους βρήκες λίγο χρόνο για την μαμά σου. Είπε και με αγκάλιασε σφιχτά.

-Με συγχωρείς μαμά δεν το κάνω επίτηδες. Της είπα και έκατσα απέναντι της.

Παραγγείλαμε αμέσως κατι να φάμε, εκείνη πήρε μακαρονάδα μπολονέζ και εγώ πήρα μπέργκερ με πατάτες τηγανιτές και κόκα κόλα.

-Εσυ από πότε τρως τέτοια Έμμα; Μου είπε η μαμά μου γιατί συνήθως έτρωγα υγιεινά.

-Μαμά ξέρεις πολύ καλά ότι εδώ πάντα ήταν το αγαπημένο μου να τρώω μπέργκερ. Της είπα.

-Θα μιλήσουμε επιτέλους ειλικρινά οι δυο μας; Πάντα τα λέγαμε όλα μεταξύ μας. Τι συνέβη παιδί μου; Γιατί απομακρύνθηκες; Με ρώτησε.

-Μαμά ξέρω πως δεν μπορείς να με καταλάβεις αλλά έχω αλλάξει. Δεν έχω κάτι μαζί σου απλώς άλλαξα. Της είπα.

-Γιατί δεν μου μίλησες τότε; Σε ρωτούσα γιατί θέλεις να φύγεις και απλώς έκλαιγες παρακαλώντας με χωρίς να λες κάτι. Τι έγινε Έμμα; Γιατί ειλικρινά δεν μπορώ να πιστέψω πως ένας χωρισμός ήταν η αιτία. Μου είπε.

Forever Your'sحيث تعيش القصص. اكتشف الآن