Πηγαίνοντας προς το αμάξι μου ξαφνικά μου ήρθε η επιθυμία να κάνω εμετό. Και μόνο στην σκέψη πως θα έκανε κάτι με οποιαδήποτε αηδίαζα. Δεν είχα κανένα δικαίωμα να αισθάνομαι έτσι αλλά το έκανα. Από την ώρα που τον ξαναείδα όλα στην ζωή μου ήρθαν πάνω κάτω και αυτό το μισούσα.
-Έμμα περίμενε. Είπε ο Ντάνιελ τρέχοντας από πίσω μου.
-Τι θέλεις; Είπα νευριασμένη.
-Συγγνώμη. Δεν ήθελα να σου μιλήσω έτσι. Με συγχωρείς. Είπε.
-Νομίζεις πως λες ένα συγγνώμη και τελειώσαμε; Ε λοιπόν δεν πάει έτσι. Είπα και άνοιξα την πόρτα του αμαξιού μου για να μπω μέσα.
-Μια ευκαιρία μόνο. Δώσε μου μια ευκαιρία και θα δεις πόσο έχω αλλάξει. Είπε.
-Καμία ευκαιρία. Είχες οκτώ ολόκληρα χρόνια να αλλάξεις κάτι και δεν το έκανες. Τώρα είναι αργά πια. Είπα.
-Μην μου το κάνεις αυτό γαμώτο. Είπε σχεδόν πληγωμένος.
-Και τα παιχνιδάκια από εδώ και στο εξής κομμένα μαζί μου κατάλαβες; Αν με ακουμπήσεις ξανά με οποιονδήποτε τρόπο θα σου κόψω τα χέρια σου από την ρίζα συνεννοηθήκαμε; Δεν άλλαξες μόνο εσύ αλλά και εγώ και δεν έχεις ιδέα πόσο μπορώ να σε καταστρέψω. Είπα και μπήκα στο αμάξι μου και έφυγα.
Πρώτη φορά στην ζωή μου μιλάω σε κάποιον με αυτόν τον τρόπο αλλά βγήκα εκτός ορίων. Πήγα από το πατρικό μου για να δω την μητέρα μου.
-Έμμα δεν σε περίμενα. Έλα μέσα να μαγειρέψω κάτι στα γρήγορα. Μου είπε.
-Δεν θέλω να φάω μαμά, ήρθα απλώς για να σε δω. Της είπα.
-Συμβαίνει κάτι; Γιατί είσαι έτσι; Με ρώτησε.
-Τίποτα όλα καλά. Απάντησα.
Ξαφνικά βγήκε ο μπαμπάς νευριασμένος από το γραφείο του.
-Καλά άκουσα την φωνή σου Έμμα. Είπε.
-Συμβαίνει κάτι; Ρώτησα.
-Γιατί δεν μου λες εσύ καλύτερα; Με ρώτησε ειρωνικά.
-Δεν καταλαβαίνω. Είπα.
-Ο Ντάνιελ θέλει έκτακτο συμβούλιο με εσένα, εμένα και τον πατέρα του. Κάτι σχετικά με την συνεργασία σας και την λειτουργία του κλαμπ. Οπότε σε ρωτάω στα ίσα. Συνέβη κάτι που θα έπρεπε να γνωρίζω; Με ρώτησε με αυστηρό τόνο.
-Απολύτως τίποτα. Είναι ένα από τα παιχνίδια του Ντάνιελ για να το παίξει θύμα ώστε να βγει από πάνω και να με φέρει σε δύσκολη θέση. Απάντησα.
VOUS LISEZ
Forever Your's
Nouvelles-Ελπίζω αυτό το φόρεμα να μην είναι απο τα αγαπημένα σου. Είπε και ήρθε ακριβώς μπροστά μου σε απόσταση αναπνοής. -Και γιατί ρωτάς; Ρώτησα καρφώνοντας τα μάτια μου στα δικά του. -Για αυτό... Ειπε και ένιωσα τα χέρια του με μια μόνο κίνηση να σκίζου...