36.BÖLÜM

929 99 12
                                    

KEYİFLİ OKUMALAR

HERKESE İYİ GECELER,

YOĞUNLUKTAN ÖTÜRÜ BÖLÜM BİRAZ GEÇ GELDİ AMA SİZLER İÇİN BULDUĞUM İLK FIRSATTA BÖLÜM YAYINLADIM.

SAAT ŞU AN TAM OLARAK 03.57 31 AĞUSTOS 2022

KISA BİR DİP NOT VEREYİM SİZE, EĞER BÖLÜMLERDE BİR UZAMA MEYDANA GELMEZSE GERİYE DÖNÜŞ 45.BÖLÜM DE FİNAL VERECEK

ŞİMDİDEN DESTEKLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER

YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞENE DEK HOŞÇAKALIN

İNSTAGRAM: ozlemugurluaydin

36.BÖLÜM

Rüzgâr ölüme gider gibi çıkmıştı babasının yanından. Bu yolun sonunun şu saatten sonra nereye varacağı da zaten artık umurunda bile değildi. Duruşu, gözleri, tavrı öylesine korkutucu görünüyordu ki adım adım gittiği adam bile arkadaşının görüntüsünden bir an ne yapacağını bilememişti. Ama onu aramaktan başka çaresi de olmadığını çok iyi biliyordu. Eğer bugün onu aramadan bu yüzleşmenin gerçekleştirilmesine engel olsaydı Rüzgâr onu ömrü hayatı boyunca asla affetmezdi. Rüzgâr kararan zehir gibi bakışlarıyla adama dönerek "Türker içeride mi Civan?" dedi.

Civan tüm soğukkanlılığıyla başını olumlu yönde aşağıya yukarıya sallarken iki kişinin de en hasarsız şekilde şu anın içinden sıyrılabilmelerini istiyordu.

"Peki Çağla nerede?"

"Fulya ile birlikte eve gönderdim. Rüzgâr..." dedi sesi kısılmış nasıl anlatacağını bilemez bir halde ensesini ovalarken gözlerini arkadaşından sıkkınlıkla kaçırmıştı. Rüzgâr gözlerini kısarak Civanı süzdüğünde telefonda özet geçtiği durumun dahası olduğunu ve hiç de hoşlanmayacağı cümlelere tekabül edeceğini anlamıştı.

"Şimdi bana ne olduğunu anlat Civan? Yüzünün bu hali, bakışlarını benden kaçırışın hayra alamet değil, öyle değil mi? Dahası var." Dedi cevabın olumlu olmasından deli gibi korksa da her şeyi eksiksiz bilmek zorundaydı.

"Bu yaptığımın yasal olmadığını çok iyi biliyorsun. İçeriye girdiğinde beni de kendini de zor duruma düşürecek hiçbir şey yapma sakın. Her şeye rağmen o senin çocukluğunu birlikte geçirdiğin öz be öz kuzenin."

"O adi şerefsiz herif benim hiçbir şeyim değil. İnsanın kendi kanından olan bunları yaparsa el ne yapmaz ki Civan? Ne ben, ne Çağla, ne de ailelerimiz? Biz hiçbirimiz o herifin yaptıklarını hak etmedik."

"Anlıyorum seni, öfkelisin, hırsla dolusun, nefretini kusmadan da iflah olmayacağını çok iyi biliyorum. Ben de kızgınım Türker'e ama sınırlarını aşma Rüzgâr. Eğer ki sınırını aşarsan ben de yapacağımdan bir adım geri durmam bilesin."

"Beni tehdit mi ediyorsun Civan?"

"Hayır olacakları söylüyorum. Siz ikiniz de benim arkadaşımsınız, talihsiz şeyler yaşadınız. Sen benden zaman istedin ben de yeterli olan o zamanı sana tanıdım. Kanun adamıyım ben. Bu işte Türker kadar sende suçlusun bunu unutma olur mu?"

"Benim ne suçum var ulan? Tüm haltları yiyen o ve ekibiyken benim ne suçum var?"

"Ne suçun mu var? Bir de soruyor musun Rüzgâr? Sen saklamadın mı Çağla'yı yıllar boyunca herkesten? Niye getirmedin onu? Zamanında cezalarını çekmeleri için Çağla kendine gelir gelmez neden onu polise götürüp şikâyetçi olmasına izin vermedin? Yıllarca neden intikam ateşi ile yanıp tutuşmasına izin verdin?"

Geriye Dönüş* TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin