Bölüm 11

301 25 3
                                    

Anlatım: Byulyi

Saçlarımda hissettiğim el ile uyanmıştım. Sanırım Yongsun bunu beklemiyordu, şaşkın yüzüyle karşılaşmıştım. Saçları dağınıktı, biraz terlemişti. O kadar çekiciydi ki, her yerim ağrısa da yeniden ilişkiye girebilecek enerjiyi bulabilirdim onda. 

Yongsun: Seni uyandırdığım için özür dilerim.. Uykunun bu kadar hafif olduğunu bilmiyordum. 

Byulyi: Sorun yok...

Yongsun: İstersen biraz daha uyuyabilirsin hm? Yorgun gözüküyorsun. 

Byulyi: İstemiyorum. Açım. Seni yiyebilir miyim? 

Yongsun: Hayır hayır dinlenmen gerek. Kahvaltı yapmadan önce duşa girsen iyi olur. Yardımcı olmamı ister misin? 

Byulyi: Halledebilirim... Sen kahvaltıyı hazırlarsın o sürede olmaz mı? 

Yongsun: Tamam ama zorlanırsan seslen bana. Ben senin için bornoz kıyafet falan çıkarayım dur. 

Göğsünde yatan kafamı yastığa bıraktım. Dolabına doğru yürürken gözümün takıldığı yer ucu tavanı gösteren penisiydi. Komikti. Dolabından rastgele bir şeyler giyinip benim için de bir şeyler çıkardı. Yattığım yerde dikelmek bile zorluydu, ama buna kesinlikle değerdi. Keşke gerçekten söylediğim gibi halledebilseydim, her yerim ağrıyordu. Bugünü geçtim, bu hafta okula gitmesem bile anca düzelirdim. Neyse, çok da umurumda değil. 

Kıyafetlerimi giymeye üşendiğim için -daha doğrusu beceremediğim için- bornozla indim aşağıya. Burnuma gerçekten güzel kokular geliyordu. Bunların genlerinde mi bir şey vardı güzel yemek yapma konusunda? Sandalyeye oturamadığım için tezgahta yemek yapmakla uğraşan bedenin yanına gidip ona sarıldım. 

Yongsun: Ne oldu? Oturup dinlensene. 

Byulyi: Yongsun... Kıçımın üstüne oturamıyorum. Ben böyle iyiyim boş ver. 

Yongsun: Oh.. Üzgünüm. Kanepeye geçip uzan istersen hm? Yardım edeyim mi? 

Byulyi: Alıştım gibi. Ama yemeği hazırlarken acele etsen iyi olur. 

Yongsun: Çok mu acıktın? Biraz sandviç hazırlayayım mı istersen? Bibimbap henüz hazır değil. 

Byulyi: Hayır okula geç kalacaksın. O yüzden acele et diyorum. 

Yongsun: Bugün seni yalnız bırakamam. Boş ver. 

Byulyi: Annen kızmaz mı? 

Yongsun: Bir sorun olmaz. İki hasta ayağı çekerim geçer. 

Byulyi: Vay, Kim Yongsun'dan alışılmadık hareketler. 

Yongsun: Kim Yongsun mu? Aşkım falan yok mu? 

Byulyi: Hmm, öyle mi diyorsun Kim Yongsun? 

Yongsun: Öyle diyorum hayatım. 

Byulyi: Çok güzelmiş. 

Yongsun: Seni seviyorum bebeğim. 

Byulyi: Bir daha söylesene. 

Yongsun: Seni seviyorum bebeğim. 

Byulyi: Bir daha! 

Yongsun: Seni seviyorum bebeğim!

Sevinçle ciyaklarken o da gülümsüyordu. Bu his inanılmazdı, onu çok seviyorum. 

Seep Out From That Girl (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin