Anlatım: Kim Yongsun
Ben.Dünyanın.En.Ama.En.Aptal.Kişisiyim.Evet.
Yaptığım en aptalca şeylerden biriydi ayrılmayı düşünmek. Keşke hiç aklımdan bile geçirmeseydim. Şimdi kaç gündür okula gelmiyor bile Byulyi. Beni kınar gibi bakışlar atan Wheein ve Hyejin'in Byulyi'nin durumuyla alakalı bir şey anlatmamasından bahsetmiyorum bile.
Bugün okul çıkışı evine gitmeyi planlıyordum. Tarih kulübünün vereceği toplantıya katılmalıydım ama Byulyi daha önemliydi. Eunbi hocanın beni anneme ispiyonlayacak olmasını da umursamıyordum.
Montuma sarılarak ilerledim. Havalar gittikçe soğuyordu. Bu soğuk havalar sevgiliye sarılıp ısınma zamanıydı. Bense yakında delirip kendimi dağlara vuracak, zirvede yalnızlığı yaşayacaktım resmen. Tanrı'm, iyice Byulyi'ye benzemeye başladım!
Kapıyı çalıp açılmasını bekledim bir süre. Kapının açılması biraz uzun sürmüştü. Kırmızı burunlu, elinde peçete ve bir sıcak çay kupasıyla beni karşılayan Byulyi vardı.
Byulyi: Sen mi geldin? İçeri gel üşüme.
Tamam, bu kadar sıcak karşılanmayı beklemiyordum. Sıcak derken, ev bile dışarıda yaşanan tufana rağmen adeta yanıyordu.
Byulyi: Seni Seulgi sandım, ilaçlarımı getirecekti. Biraz hasta olmuşum.
Sesi kalın geliyordu, arada bir burnunu çekiyordu. Şu an tek istediğim ona sarılmaktı, onun yerine hasta olmayı tercih ederdim. Onun yerine ben çekeyim hastalığı. Keşke hiç sıkıntı yaşamasaydı biriciğim.
Byulyi: Yong, hiç değilse hatırım için bir çorba yapabilir misin? Kendimi çok kötü hissediyorum.
Birden ağlamaya başlayınca çok üzgün hissetmiştim. Çaresizliği ikimiz de dibimize kadar hissediyorduk. Onu ağlarken görmeyi sevmiyordum, onun hep gülmesi gerekliydi. Onu içime çekip sarılmak istiyorum, onu mutlu etmek istiyorum.
Yongsun: Byulyi lütfen böyle düşünme. Sen benim için çok önemlisin tamam mı? Şimdi biraz uyumaya çalış ben de sana yemek hazırlayayım hm?
Minik bebeğim benim, keşke seni hiç kırmasaydım. Önce biraz yemek yedirip, sonra ilaçlarını içirdim. Yemek yerken çok tatlıydı.
Byulyi: Film izleyelim mi? Hadi film izleyelim ne olur?
Yongsun: Blue Is the Warmest Color izlemek istiyordun onu izleyelim mi o zaman?
Byulyi: (cilveli bir söyleyiş ile) Yaa unutmamışsın.
Yongsun: Hiç unutur muyum? Hadi gel izleyelim bebeğim.
Yarım saat bile geçmeden omzumda uyuyakalmıştı küçüğüm. Seni seviyorum ve senin için yapamayacağım şey yok Byulyi. Bundan sonra ayrılmamıza izin vermeyeceğim.
Kokusuyla mayışmış, ona sarılırken uyuyakalmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seep Out From That Girl (G!P)
FanfictionOkul zamanı boyunca ondan kaçmaya çalıştım ancak hayatımın hatasını yapmıştım. Ona son anıma kadar ihtiyacım vardı ve bundan sonra kaçmak gibi bir niyetim de yoktu. Moon Byulyi X Kim Yongsun İlk Türkçe G!P MoonSun hikayesi sizlerle efendim!