Bölüm 22

194 17 21
                                    

Byulyi: Yongsun! Yongsun iyi misin? 

Koşarak revire giren Byulyi Yongsun'u korkutmuştu. Hocalarından Yongsun'un revirde olduğunu duyunca dersi terk etmişti. Pek çok yeri sargıda olan bedene korkusu ve endişesiyle sarılmıştı küçük beden.

Yongsun: Shh, sakin ol bebeğim. İyiyim ben. 

Byulyi: Ne oldu sana? 

Yongsun: Ayağım kaydı, merdivenlerden düştüm. 

Byulyi: Düz yolda yürürken merdivenlerden düşmeyi nasıl başardın?

Yongsun: Düz yol sayılmazdı.. Uyandığımda birkaç erimek üzere olan buz parçası gördüm.

Byulyi: Buz parçası mı? Neden olsun ki?

Yongsun: Bir fikrim yok ama dikkatli olsak iyi olur. Birileri bize zarar vermeye çalışıyor olabilir. 

Byulyi: Kim bunu yapsın ki? Niçin yani neden?

Yongsun: Tabii ki bu sadece bir düşünce. Ama ihtimaller arasında var, olmalı. Bundan sonra birbirimizi yalnız bırakmasak iyi olur.

Byulyi: Yongsun, beni korkutuyorsun... 

Yongsun: Hayır hayır korkma bebeğim. Sorun yok tamam mı? Sadece dikkatli olmalıyız.

Yine de sevgilisinin hâlâ endişeli olduğunu görünce rahatlaması için konuyu değiştirdi.

Yongsun: Annem bizi yemeğe çağırıyor bu akşam.

Byulyi: Bizi? Beni de?

Yongsun: Hmm, herhalde gelinini tanımak istiyor.

Byulyi: Ya Yong~

Boynuna saklanan bedene gülerek sarıldı. 

Seep Out From That Girl (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin