Bölüm 33

169 13 16
                                    

Byulyi: Yongsun.. Emin misin tek başına gitmek istediğine? 

Yongsun: Evet tatlım. Bir sorun olmayacak, rahat ol. 

Byulyi: Eğer istersen ben de gelebilirim? Seni yalnız bırakmak istemiyorum. 

Yongsun: Hayır, gerek yok. En fazla ne olabilir ki? O benim annem sonuçta, beni öldürecek değil ya. 

Byulyi: Bilmiyorum, korkuyorum Yong.. İçimden bir ses kötü bir şeyler olacağını söylüyor.

Yongsun: (Byulyi'nin burnuna öpücük kondurdu) Endişelenme hayatım. Her şey yoluna girecek, korkmana gerek yok. Seni seviyorum, şimdi çıkıyorum. Kendine iyi bak. 

Byulyi: Sen de kendine iyi bak bebeğim, ben seni daha çok seviyorum. 

Yongsun: Bunun kavgasına girmeyelim istersen?

Byulyi: (güldü) Bence de girmeyelim çünkü sonunda haklı çıkan ben oluyorum. 

Yongsun: Hmm, öyle mi Byulyi hanım?

Byulyi: Öyle Yong. 

Yongsun: O zaman göster bakalım ne kadar çok seviyormuşsun beni?

Byulyi ayakkabılarını giymesini bitirmesini bekleyip, Yongsun ayağa kalktığında parmak uçlarında Yongsun'un dudaklarına uzun ve tutkulu bir öpücük bıraktı. 

Byulyi: İşte tam bu kadar. Hatta daha da fazla.

Yongsun: Hemen geri döneceğim. Yarım bırakmayalım başladığımız işi. 

Byulyi gülüp merdivenlerden inen sevgilisinin ardından el salladı. Kapıyı kapatırken içi hâlâ huzursuzdu ama yine de önemsememeye çalıştı. 

Yongsun bir taksi çağırıp annesinin okuluna gitmeye başladı. O sırada bir yandan kendisine gelen mesajları inceliyordu. Hayır annesinden gelenleri değil, diğerlerini. Okula vardığında telefonu kapatıp taksi şoförüne parasını verdi, yavaşça arabadan indi. Neden bilmiyordu ama çok gerilmişti. Sanki bir korku filminde gibi hissediyordu, lanetli bir okula tek başına giren ve filmin sonunda tüm yakınları ölmesine rağmen canlı kalan esas kıza benzetti kendini. Hayır, böyle bir şey olmayacaktı. 

Annesinin odasının önüne geldiği zaman, stresten elleri terlemişti. Neden bu kadar korktuğunu düşünüp kendine gelebilmek adına yüzüne ufak bir tokat attı. Kapıyı çalıp anında içeri girdi. 

Bo-ah: Şu anda meşgulüm sonra gelin lütfen- Yongsun. Demek sonunda geldin.

Yongsun: Hoş buldum anneciğim. Hadi aramızdaki şu görülmemiş hesabı kapatalım hm?

-Yeni yıl öncesi tam kaosluk bir bölüm anca benim gibi bir yazar tarafından paylaşılırdı. Hepinize iyi seneler diliyorum, musmutlu ve daha çok güncelleme yapabildiğim bir sene geçirmek dileğiyle!

Seep Out From That Girl (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin