Bölüm 20

210 16 19
                                    

Anlatım: Moon Byulyi

Byulyi: Ah! Ah acıyor! Yong dokunma acıyor! 

Yongsun: Tabii ki acır benim şapşal sevgilim. Eğer buz tutmazsak şişer, dayanacaksın biraz. 

Byulyi: Canım yanıyor~

Yongsun: Ben demedim sana git kafanı taşa vur diye. Ben sana baygın taklidi yap dedim bayıl demedim. 

Byulyi: En azından şöyle düşün, bize inanıp gönderdiler yani okuldan kaçmış olduk. Ya bastırma acıyor acıyor! 

Yongsun: Biraz dur yerinde! Al buzu kendin tut biraz, ben sana yemek getireyim. 

Byulyi: Seni yesem olmaz mı? 

Yongsun: Eğer bu kızarıklık gitmezse sittin sene seninle ilişkiye girmem haberin olsun. Salonda uyursun. 

Byulyi: Of Yongsun! 

Yemin ederim müşkül durumdayım! Altı üstü biraz sakinleştirilmek istiyorum ne var yani? Hem şu anda böyle olmamın sorumlusu Yongsun! O başlattı her şeyi! 

: Sus lan hepsi senin mallığından oldu küçücük mermer nasıl ikinizi birden taşısın salak. 

Byulyi: Sen sus be! Yelloz! 

: Bak aranızı bozarım. 

Byulyi: Hadi boz lan! Sıkıyorsa boz! 

: Yongsun, sinirli bir şekilde içeri girer...

Byulyi: Hayır hayır hayır sakın! Özür dilerim bir daha olmaz söz! 

Yongsun: Kiminle konuşuyorsun tatlım? 

Byulyi: Hiç kimse! 

: Hoşt sen bana hiç kimse diyemezsin! 

Byulyi: AY YETER SUS! 

Yongsun: Ne oldu Byulyi? 

Byulyi: Of yemin ederim sinirlerim bozuldu! Yongsun ben deli değilim cidden yazarı duymuyor musun ya? 

Yongsun: Aslında duyuyorum, şaka yaptım bebeğim. 

: Vallahi bundan benim de haberim yoktu. 

Byulyi: Of, çok salaksın Yong! 

Yongsun'a sarılıp başımı omzuna yasladım. Benim şapşik tatlı sevgilim, sen olmasan ne yaparım bilmiyorum.


Seep Out From That Girl (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin