Anlatım: Üçüncü kişi
Cheongnamdae'ye olan yolculuk sırasında, çoktan gece olmuştu. Arabada neredeyse herkes uyuyordu, şoför ve Yongsun hariç. Byulyi'nin saçlarını okşarken, bugün olanları düşünüyordu. Onu kaybetmekten gerçekten çok korkmuştu. Araba tuttuğu için yolculuk boyunca uyumuştu Byulyi. Dudaklarını ısırıp iç çekti. Byulyi'nin saçlarındaki elini aniden Byulyi'nin uyluk kaslarına yerleştirip, uyluklarını okşamaya başlamıştı. Bu hareketiyle Byulyi de uyanmıştı.
Byulyi: Yong? Uyumadın mı?
Sesi uykulu ve boğuk çıkmıştı. Sırıtıp bacaklarındaki elini yavaş yavaş eteğinin içine sokmuştu. Byulyi derin bir nefes alıp klitorisindeki baskıyı unutmaya çalışarak Yongsun'u durdurmaya çalıştı.
Byulyi: Yongsun herkes uyuyor... Lütfen daha sonra yapalım lütfen.
Yongsun: Ama şimdi olmasını istiyorum Byul~~
Islanan iç çamaşırıyla sırıtması da genişlemişti.
Yongsun: Çoktan ıslak, hm? Belki de iç çamaşırını da es geçmeliyiz..
Dediğini yaparak iç çamaşırının da içine girip ıslak tenini okşuyordu. Byulyi o sırada kimsenin duymaması için inlemeleri tutmaya çalışıyordu, alt dudağını ısırarak etrafına bakınıyordu. Her an biri uyanabilirdi ve yakalanabilirlerdi. Yongsun'un parmağını içine soktuğunu hissedince gözleri kapanmış ve kısık sesle inlemişti. Parmağıyla yavaşça gel-gitler yaparken karnında adeta patlamak üzere olan bir torba var gibi hissediyordu. Her yeri kasılırken orgazma ulaşmıştı, derin nefesler alıyordu. Yongsun Byulyi'nin başını tekrar omzuna yasladı, dudaklarına kısa bir öpücük kondurdu. Güneş yavaş yavaş doğarken, uyumak üzere olan bedenin kulaklarına fısıldadı.
Yongsun: Cezanı çekeceğini söylemiştim Byulyi.
Byulyi: İkinci turu istiyorum. Bu sefer kontrolü bana bırakacaksın.
-Kısa olduğunu biliyorum... Üzgünüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seep Out From That Girl (G!P)
FanfictionOkul zamanı boyunca ondan kaçmaya çalıştım ancak hayatımın hatasını yapmıştım. Ona son anıma kadar ihtiyacım vardı ve bundan sonra kaçmak gibi bir niyetim de yoktu. Moon Byulyi X Kim Yongsun İlk Türkçe G!P MoonSun hikayesi sizlerle efendim!