Bölüm 34

181 14 11
                                    

Uyarı: Smut up ahead

Byulyi: Nasıl yani? Annen babanla kalmana izin verdi mi? 

Yongsun: Evet. Ben de inanamıyorum. Ama ikimizi de okuldan attı. Yeni bir okul bulmamız gerek.

Byulyi: Ne yapacağız peki? 

Yongsun: Bilmiyorum. Babamla konuşacağım. 

Byulyi: Ailem çok kızacak... 

Yongsun: Hey hey hayır bebeğim. Kızmayacaklar. Durumu açıklayabiliriz, tamam mı? 

Byulyi: Öyle mi diyorsun?

Yongsun: Elbette. Hem ben varken kimse sana bir şey yapamaz, seni üzemez ve sana zarar veremez. Anlaşıldı mı?

Byulyi: Evet... Yong şimdi hani baban evde yok ya?

Yongsun: Eee?

Byulyi: Sabah yarım kalan işi halletsek mi diyorum?

Bu sırada Byulyi Yongsun'u etkilemek için elini bacağına koyup okşamaya başlamıştı. Yongsun çoktan vücudunun ısındığını hissediyordu.

Yongsun: Hayatım.. Benimle sevişmek için böyle şeyler yapmana gerek yok, istediğini söylemen yeterli. 

Byulyi: Ama ben yaramazca oynamayı seviyorum bunu biliyorsun.. 

Byulyi elini Yongsun'un eşofmanının içine sokmuştu. Yongsun onun bu hareketiyle derin bir nefes aldı, şu anda penisi çoktan dikleşmişti. Byulyi muzipçe gülümseyip iç çamaşırını da sıyırıp eliyle penisi yavaş yavaş okşamıştı. Yongsun ise koltuğun kenarlarını sıkıyordu, komşuların duymasından korktuğu için inlemekten çekiniyordu, bu yüzden Byulyi'yi kendine çekip dudaklarına yapıştı. Ancak Byulyi çok uzun sürmeden Yongsun'un dudaklarından ayrıldı.

Byulyi: İnlemelerini duymak istiyorum Yong... Adımı duymak istiyorum.. 

Yongsun: A-ama.. Komşular duyar.. 

Byulyi: Duysunlar.. Boş ver gitsin..

Byulyi elinin hızını arttırınca Yongsun daha fazla dayanamayıp inlemeye başlamıştı. Başı geriye gitmişti, orgazmın doruklarına ulaşırken boşalmıştı. Byulyi eline bulaşan meniyi yavaşça yalayıp gülümsedi. Yongsun'u tahrik etmeye devam etmek istiyordu. Ancak Yongsun çok yorulmuştu. 

Byulyi: Ne yani, beni tatmin etmeyecek misin? 

Yongsun: Çok yorgunum Byulyi.. Daha sonra olsa? 

Byulyi: Öyle diyorsan.. Ben de kendi kendime eğlenirim. Bu arada, çok şey kaçırıyorsun. 

Yongsun söylediğinden pişman olacak mıydı bilmiyordu ama olduğu yerde uyuyakalmıştı. 

Seep Out From That Girl (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin