Bölüm 21

205 17 17
                                    

Anlatım: Üçüncü kişi

Wheein: Sonunda dördümüz birlikte takılabiliyoruz! Bu harika bir şey. 

Hyejin: (fısıldadı) Hayatım, biliyorum heyecanlısın ama diğerlerini dışlama. Özellikle Joohyun'u, zaten geldiğinden beri pek mutsuz. 

Seulgi: Joo, kendine çok az yemek almışsın! İstersen benimkinden de yiyebilirsin ha ne dersin? 

Joohyun: Gerek yok Seulgi. Ben doydum zaten. 

Seulgi: Tabağındakileri bitirseydin bari! 

Byulyi: (Yongsun'a doğru fısıldadı) Seulgi abayı yakmış gibi hm?

Yongsun: (o da fısıldadı) Haklısın ama Joohyun pek yüz vermiyor. Yine de bu hikayenin sonunda üzülen Seungwan olacak. 

Byulyi: Ha? Nasıl? 

Yongsun: Sonra anlatırım. (tekrar fısıldama moduna geçti) Niye bu kadar sesli söyledin? Tüm dikkati üzerimize çektik.

Bir süre sessizlik oldu sonra. Kimseden çıt çıkmadı, herkes birbirinin suratına bakarak yemek yiyordu. Ta ki, Byulyi küçük çaplı bir kriz çıkarana kadar.

Byulyi: Ya! Yong! Sana sütlü çikolata almanı söyledim sen ne yapmışsın?

Yongsun: Ne yapmışım? 

Byulyi: Bitter çikolata almışsın! Ben bitter sevmem ki! 

Yongsun: Tamam tamam ben gidip sana yeni bir çikolata alır gelirim olur mu bebeğim?

Byulyi: (dudakları büzük) O zaman olur. 

Sevgilisinin bu tatlı haline gülerek masadan kalktı. Koridorda yürürken gelen ani mesaj bildirimi ile yola bakmayı kesti. Annesi mesaj atmıştı, bugün Byulyi'yi ve onu yemeğe çağırıyordu. Bu kafasının karışmasına sebep olsa da cevap yazdı, tam o sırada ayağı kayarak merdivenlerden düştü. Her kemiği kırılmış gibi hissederken, bodrum katında gözleri kapandı. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Byulyi: Çıldıracağım! Nerede bu kız! Telefonlarımı da açmıyor! Ya başına bir şey geldiyse? Ya bana ihtiyacı varsa? Of, aklımı kaçıracağım! 

Wheein: Byulyi lütfen sakin ol. Bu kadar endişelenme, Yongsun eminim başının bir çaresine bakmayı bulur. 

Hyejin: Ders saati geldi artık sınıfa gitmemiz gerek. 

Seungwan: Unnie, çok düşünme hm? Zaten bir şey olsa bile annesi onu güvenceye alacaktır. Hadi gel sınıfa gidelim şimdi. 

Seulgi: Ve tabii ki beni de yanınıza katacaksınız! Wan, bensiz, sıra arkadaşın olmadan nereye gitmeyi düşünüyordun? 

Üçlü, gergin bir  ortamın getirdiği kasveti ve sessizliğiyle yukarı çıkarken Byulyi'nin tek düşünebildiği Yongsun'du. Birdenbire nereye kaybolmuştu bu kız?

Seep Out From That Girl (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin