Bölüm 30

194 13 11
                                    

Yongsun, bütün gece uyuyamamıştı. 

Hem de hiç.

Saatlerce uyuyan Byulyi'yi izleyip, annesiyle ne yapacağını düşünmüştü. Eğer annesi gerçekten dediğini yaparsa hem kendi hayatı hem de Byulyi'nin hayatı mahvolacaktı. Kendisini o kadar da düşünmüyordu, ama Byulyi, iş Byulyi'ye gelince değişiyordu işte. Onu eğitimden alıkoymak istemiyordu, Byulyi zar zor bu liseye kabul edilmişti. Bir anlığına aklına babası geldi. Babasıyla konuşursa işler değişir miydi?

Yavaşça kolunu Byulyi'nin kafasının altından çekip yataktan kalktı. Bunu yapmasıyla Byulyi biraz homurdanmıştı, ama arkasını dönüp uyumaya devam etti. Yongsun, telefonunu alıp ses çıkarmamaya çalışarak evden dışarıya çıktı. Annesinin duymaması için bahçenin de dışına çıkarak babasını aradı. 

Babam Aranıyor...

Kim Joong Ki: Alo?

Yongsun: Alo? Babacığım, müsait misin? 

Joong Ki: Evet tatlı kızım sorun ne? 

Yongsun: Baba, annemle ilgili bazı sorunlar var... Yanına gelsem, olur mu? Telefonda anlatamam.   

Joong Ki: Elbette elbette. Ben yarım saate gelirim, sen de eşyalarını hazırla tamam mı? Hazır evime gelmişken gitmek olmaz. 

Yongsun: Teşekkür ederim baba. 

Gözleri dolmuştu babasıyla olan konuşmasından sonra. Annesi uzun süredir görüşmelerine izin vermiyordu. Yüksek ihtimalle bugün yanına gittikten sonra da onu azarlayacaktı. Bunları düşünmeyi bir kenara bırakıp eve girdi. Hızlıca odasına çıkıp eşyalarını topladı. O sırada Byulyi hâlâ uyuyordu. Onu burada bırakamazdı. Onun için bir battaniye çıkartıp yatağının üzerine koydu, babası geldiğine dair bir mesaj atınca aşağıya valizini indirdi. Babası valizi bagaja yerleştirirken tekrar odasına çıkıp uyuyan Byulyi'yi kucakladı, üstüne önceden çıkardığı battaniyeyi sardı. Tabii Byulyi bu ani hareketiyle uyanmıştı. 

Byulyi: Yongsun, neler oluyor? Ev mi yanıyor? 

Yongsun: Hayır bebeğim, sessiz ol. Uyumaya devam et tamam mı? 

Birkaç homurtu çıkardıktan sonra tekrar gözlerini kapattı. Yavaş yavaş merdivenleri indikten sonra babasıyla birlikte evden çıktılar. 

Joong Ki: Yongsun, sormamda sorun yoksa, bu kız kim?

Yongsun: Kız arkadaşım baba. Eve gidince daha detaylı anlatacağım. 

Babası kafasını salladı anladığını belirtmek için. Kollarında uyuyan bedene bakıp küçük bir öpücük kondurdu alnına.  

Seep Out From That Girl (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin