Byulyi: Dün gece harika ötesiydi! İnanabiliyor musunuz, Bayan Kwon tüm gece bana gülümsedi hiç laf sokmadı öylesine bir şey!
Wheein: Ciddi misin? Peki Bayan Kwon'ın iyi olduğuna emin misin? Kafasına saksı düşmüş falan olmasın?
Byulyi: Yemin ederim her tarafını inceledim hiçbir yerinde böyle yara izi falan görünmüyordu.
Hyejin: Yongsun nasıl oldu peki?
Byulyi: O da ayağı ağrıdığı için gelemedi bugün. Bayağı şişmişti ayağı kıyamam. Zaten son dersimiz boş olduğu için erkenden çıkıp Yongsun'un yanına giderim diye plan yaptım.
Wheein: Yaa! Sen de ne ballısın kızım ama ya. Bizi biliyorsun, Yunho hoca hiçbir zaman dersini kaçırmaz. Yemin ederim ben daha önce böyle bir fizikçi görmedim ya!
Byulyi: Laf etme Yunho hocaya. Ağzına çakarım görürsün.
Konuşmaktan ötürü hâlâ içemediği kahvesinden bir yudum aldı almasına ancak, öylesine şekerliydi ki anında tükürmek istemişti.
Byulyi: Eww! İğrenç! Bu kahve bu kadar şekerli miydi ya?
Wheein: Bakayım bir.
Byulyi: Boş ver. (kahve bardağını çöpe attı) Şeker komasına girmeni istemem.
Wheein omuzlarını silkip çantasını masanın üstünden aldı. Kol kola girerek sınıflara dağılmadan önce biraz bahçede turladılar. Ders saati gelince Wheein ve Hyejin kendi sınıflarına gitti. Byulyi de çantasını alıp okuldan çıktı. Yongsun'un evi okula pek uzak sayılmazdı zaten, yavaş yavaş yürüyerek gidiyordu. Yolda giderken arabanın altında küçük bir kedi yavrusu görmüştü, biraz sevmek istemişti. Tam eğildiğinde kedi yavrusunun arabadan damlayan antifriz-su karışımını içmek üzere olduğunu görünce aceleyle yavruyu kucağına aldı.
Byulyi: Yavrum ne yapıyorsun sen orada hm? Biliyorum ilgini çekiyor ama zehirler öldürür seni o. Yapma bir daha böyle şeyler tamam mı?
Miyavlayan yavruyu araçtan biraz uzaklaştırdıktan sonra kucağından bıraktı. O sırada karnına ağrılar girmişti, boncuk boncuk terlemeye başladı. Kahve yüzünden oldu herhalde, diye düşünerek devam etti. Her an ağrısı artıyor, yürümesi yavaşlıyordu. Nefes nefese kalmışken kapının zilini çaldı. Kapı açıldığı an daha fazla dayanamayarak bilincini kaybetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seep Out From That Girl (G!P)
FanficOkul zamanı boyunca ondan kaçmaya çalıştım ancak hayatımın hatasını yapmıştım. Ona son anıma kadar ihtiyacım vardı ve bundan sonra kaçmak gibi bir niyetim de yoktu. Moon Byulyi X Kim Yongsun İlk Türkçe G!P MoonSun hikayesi sizlerle efendim!