Bölüm 5

318 26 8
                                    

Kendime geldiğimde aynadan yansımama bakıyordum. Az buz değildi boynumdaki morluklar.  Ellerim bazılarının üstünde geziyordu, acıyanlar vardı. Yine de onları sevmiştim, sonuçta Yongsun'dandı onlar. Wheein ve Hyejin odama daldığında, gizleme ihtiyacı duymadan arkama döndüm. Yüzümde anlamsız bir sırıtma vardı, özellikle tepkilerini görünce gülmeye başlamıştım. 

Wheein: Nasıl yani? Yongsun iki dakikada işini bitirdi mi? Hyejin bile daha uzun sürede yapıyor ya. 

Hyejin: "Bile" derken aşkım? Onu bulamayanlar da var bir kere. 

Byulyi: Düşündüğünüz gibi değil. O kadar ilerleyemedik ama gelişme var. 

Wheein: Ciddi misin? 

Byulyi: Evet. Herhalde kafası güzeldi, yoksa böyle davranmazdı. Ama onun da beni sevdiğine eminim artık. 

Hyejin: Ve böylelikle iddiayı ben kazanmış oldum Wheein! Eve dönerken sana kedicik kıyafetleri alabiliriz. 

Kaşlarımı kaldırarak Wheein'e baktığım zaman sahte bir gülümseme ile "Neyden bahsettiği hakkında fikrim yok." diyen bakışlarıyla karşılık vermişti. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Byulyi: Yongsun-ah! 

Yine bir ağacın altında oturuyordu. Bu sefer farklı olarak müzik dinliyordu. Yanına yaklaşıp birden kulaklığının tekini çıkartıp katıldım ona. We Don't Talk Anymore dinliyordu, tam kendimi şarkıya kaptıracakken Yongsun'un bana seslenmesi beni gerçek dünyaya döndürdü. 

Yongsun: Byulyi? Ne yapıyorsun? 

Byulyi: Sadece ne dinlediğine bakmak istedim. Hem dün söylediklerinden sonra.. Bence daha yakın olmalıyız, değil mi? 

Yongsun: Bak, o gün kendimde değildim sadece. Unut o sözleri. 

Byulyi: Ne yani? Azıcık sevgi göstereyim de şu kız da yararlansın diye miydi yani olanlar? Benden hoşlandığını söyledin! 

Yongsun: Sessiz ol! Ayrıca senden hoşlandığımı söylemedim, senden hoşlanmama ihtimalimin olmadığını söyledim ki bu sana karşı nötr olma ihtimalimi de içerir! 

Kız sarhoşken bile benden daha zeki ya. 

Byulyi: Madem hoşlanmıyorsun, o zaman o yaptıkların neydi? Ya da makyajla bile zar zor kapattığım morluklar mı demeliydim? 

Yongsun: Ne olduğu umurumda bile değil! Kendimde değildim diyorum, anlamıyor musun? Biz sadece okuldan iki arkadaşız, eğer arkadaş olmamız seni zorlayacak böyle davranacaksan hiç görüşmeyebiliriz!

Arkadaşız dedin, ama arkadaşlar birbirlerinin tadını bilmez. 

Byulyi: Biliyor musun, ben de bu söylediklerini kaale almayacağım! Bana umut verip birdenbire hiçbir şey olmamış gibi davranamazsın! 

Yongsun: Ne yaparsan yap! Yeter ki benden uzak ol! 

Göreceksin, Kim Yongsun. Senden vazgeçmeyeceğim, ne olursa olsun. 

Seep Out From That Girl (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin