22.02.2023~
Bir akşam ansızın aklımdakileri döküverdim kağıda. Paylaşmayı hiç düşünmemiştim aslında. Ama farkettim ki şu zor günlerde aklımızı öylesine dağıtacak şeylere ihiyacımız var.
Uyarayım; bol klişe içerir. Lütfen uyarıma rağmen bunu dile getiren yorumlar yapmayınız.
Geleneği bozmadan bir tarih lütfen🎈|
"İşin ucunda kardeşin var Hale. Ya Tekin'e bir şey yaparsalar?"Felaket tellallığı yapan Gülay'a göz devirip önüme gelen saçlarımı geri iteledim. "Tamam doğru diyorsun da ben nereden bulayım 2 milyonu? Fabrikatöre benzer halim mi var?"
Sokakta volta atmaktan sıkılıp merdivenlerde çekirdek çitleyen arkadaşımın yanına oturdum. Titreyen telefonumla gelen mesaja baktım.
Şengül Hanım: Neye karar verdiniz? Parayı mı getirip kardeşini kurtaracaksın yoksa teklifimi düşündün mü?
"Ne oldu? Kim yazdı da kilitlendin kaldın?"
Ekrana kafasını yaklaştıran Gülay'la direkt ekranı ona çevirdim. "Teklifine cevap bekliyor."
Umutsuzca iç çeken Gülay "Sanki başka çare var Hale. Kim dedi Tekin'e git tefeciden para al üstüne bir sene yat diye?"
Telefonu elimden alan Gülay'la gözlerimi ovuşturdum. Neyin içine düştüğüm meçhul sürükleniyordum. Bir sene önce babaannem ve kardeşimle yaşadığımız evi borçlardan dolayı kaybetmenin eşiğindeydik. Sonra bir anda kardeşim Tekin işe girdiğini ve bir miktar avans aldığı söylemiş o zaman bizi büyük sıkıntıdan kurtarmıştı. Tabi işin aslı bu sabah öğrendiğimle hiç böyle değilmiş. Bizi daha büyük belaya çekmiş ya neyse.
"Mesaj attı kadın, neyi düşünüyorsun alo?"
Düşüncelerimden sıyrılıp kafamı kucağımda bağladığım kollarıma dayadım. "Vicdanım düşüncelerime engel oluyor Gülay. Resmen ajanlık yapmam isteniyor ama işin ucunda adamı batırmak var. Tekin için hiç günahı olmayan birine zarar mı vereyim?"
"Anlıyorum seni de. Ama başka çaren yok. Hem bu Şengül denen kadın sadece özel hayatına dair bilgi istemiyor mu senden? Batmaz herhalde ya," diyerek sona doğru kısılan sesiyle konuşan arkadaşımla onun da kararsızlığından emin oldum.
"Hale, neredesiniz siz kızım?" diye bağırarak yakınlaşan sesle aralık kapıdan babaanneme "Oturuyoruz Gülay'la."
"Hava serinledi, üşütürsünüz. Hem Tekin nerede hala? Saat kaç oldu, kalbime indirecek bu çocuk benim."
Tekin bu gece gelemeyecek babaanne, diyemedim. Sadece kafamı gökyüzüne çevirdim. Fazla düşünmeyi kendime yasaklayarak Gülay'ın elinden telefonumu çekip mesaja geri dönüş yaptım.
Hale: Teklifinizi kabul ediyorum Şengül Hanım.
Mesajı yollar yollamaz ekranda ismi belirdi. "Niye arıyor bu şimdi?"
Aramayı yanıtlayıp merakla bekleyen Gülay gibi konuşmasını bekledim. "Anlaşabileceğimizi biliyordum Hale. Emin ol ikimizde bu anlaşmadan memnun kalacağız."
"Şengül Hanım, neden beni Poyraz Ekinci'nin yanına sokmak istiyorsunuz? Aranızdaki mesele her ne ise kendiniz halletseniz. İnanın ben ajanlık yapabilecek biri değilim. Rakibinizin yanına be-"
"Sakinleş, nefes al bir tatlım. Ayrıca ne rakibi? Oğluma rakip olacağımı sana düşündüren ne?"
"Oğlunuz mu?"
"Oğlu mu?" diyen Gülay da aynı şaşkınlıkla baktı bana.
Harbi ben neyin içine düşüyordum böyle?
👠
Tahmin edilmesi çok güç bir kurgu değil. Dediğim gibi öylesine yazmaya başlamış ve taslakta yer vermiştim. Şimdi sizlerle buluşuyorlar.
Hoşgeldiniz, keyifli okumalar♡
Seviliyorsunuz<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTANBUL BEYEFENDİSİ | Yarı Texting ✔
RomanceHale: Teklifinizi kabul ediyorum. Sahi neyin içine düşmüştüm ben? *Kısa hikaye tadında, romantik bir kurgudur. *Keyfi yazılan bir kurgudur, eleştirel yaklaşmayınız. Romantizm #1 (25.05.2023) Kısa Hikaye #1 (25.05.2023) Komedi #1 (09.06.2023) Kurgu...