Poyraz Ekinci~
Poyraz: Seninle ilk karşılaşmamızı hatırlıyor musun?
Poyraz: Bir Yaşlı Amca konseriydi.
Poyraz: İlk bakışta aşk mı olur,
Poyraz: Bunun cevabıydın sanki sen,
Poyraz: Sadece bunun değil ama. Sen o şarkıdaki tüm mısraların cevabıydın.
Poyraz: Eskilerim sarhoşluk eseri, ama hanfendi sarhoşluk sebebi,
Poyraz: Ben oldum İstanbul beyefendisi, sen oldun İstanbul hanfendisi
Poyraz: Biz o şarkıda kaybolduk. Bizim şarkımız oldu. Güzel söyleyemesekte, söylemekten vazgeçmediğimiz şarkımız.
Poyraz: Ama sen bunları hatırlamıyorsun değil mi Hale?
Gözümden bir damla yaş düştü telefona.
Poyraz: Sen bize dair ne var ne yok silip attın mı gerçekten?
Poyraz: Sen bizi gerçekten unuttun mu güzelim?
Bir damla daha, sonra bir daha ve takip etti tüm gözyaşlarım onları.
Poyraz: Nasıl kıydılar bize? Nasıl kopardılar seni benden?
Poyraz: Nasıl sınadılar beni senin yokluğunla?
Poyraz: Ben sensiz ölmüştüm ama ben seninle yıllar sonra yine yaşadığımı hissettim.
Poyraz: Ben sana yaklaşırken vicadanımla ne mücadeleler verdim, sen için.
Poyraz: Sana kapıldığım her an, geçmişe toprak atmak için çabaladım. Çabaladıkça kendime kızdım.
Poyraz: Sevdiğin kadının ölümüne sebep olup şimdi mutlu mu olacaksın dedim..
İçimdeki acı çok büyüktü. Hem rahatlamışlık vardı hem de derin bir ızdırap.
Poyraz: Oysa ben senden geçerken yine sana tutulmuşum.
Kalkıp ona gitmek istiyordum. İhtiyacım olan tek şey Hale'ydi.
Poyraz: Niye bana anlatmadın? Niye ilk öğrendiğinde benimle paylaşmadın?
Poyraz: Beni niye bu vicdan azabından kurtarmadın?
Güzelim: Poyraz,
Güzelim: Hatırlayamadığım geçmişle, emin olamadığım yalanların içinde kaybetmekten korktum seni.
Güzelim: Gelsen ya yanıma. Konuşsak, beni bir defa dinlesen olmaz mı?
Güzelim: Ben bizi senden dinlemek istiyorum. Bana bizi anlatsan olmaz mı?
Güzelim: Sabaha kadar kapında bekledim gelirsin diye. Gelmedin.
Güzelim: Şimdi gelsen olmaz mı?
Poyraz: Geleceğim. (14.49)
...
Güzelim: Gelmedin. (23.27)
Güzelim: Gün boyu annenden dinledim seni, birlikte olan videolarımızı izledim saatlerce.
Güzelim: Baban bana öyle bir sarıldı ki, geçmiş şiddetli bir ağrı sapladı kafama.
Güzelim: Gözümün önünden geçti birkaç anı. Ne hatırladım biliyor musun?
Görüldü. (23.32)
Yazıyor..
Poyraz: Gelmedim. Gelemedim. Boğuluyorum Hale.
Poyraz: İyi değilim, daha fazla yüzleşecek gücüm kalmadı gibi. Çaresizim ve yalnız kalmaya ihtiyacım var.
Poyraz: O yüzden özür dilerim, geleceğim deyip gelemediğim için.
Güzelim: Dileme.
Güzelim: Yine özür dilenecek hamleler yaparken boşa yorma kendini.
Güzelim: Sadece sen üzülüyorsun, kırılıyorsun, yıpranıyorsun değil mi?
Güzelim: Sadece senin hayatın mahvoldu sadece sen kandırıldın değil mi?
Güzelim: Sadece sen çaresizsin. Senin dışında herkes çok mükemmel.
Güzelim: Ya ben? Ben ne yapayım? Hatırlamadığım yıllarımı ne yapayım Poyraz?
Güzelim: Söylesene be adam, ben ne yapayım?
Güzelim: Diyorsun ya hani sensiz ölmüştüm diye.
Güzelim: Bak ben yaşıyorum, sen benimle yaşamayı da tercih etmiyorsun.
Güzelim: Kaçıyorsun ve suçlayacak birini arıyorsun.
Güzelim: Dedim ya bir şeyler hatırladım diye,
Güzelim: Poyraz sen bana hep geç kalmışsın.
Güzelim: Artık geç kalma. Çünkü bunun bir geri dönüşü yok.
👠
Geçiş niteliğinde sizlerleyiz. Herkes yeni bölüm istiyor ama ben bölüm isteyenlerin hiçbirini normalde yorumlarda görmüyorum.
Emeğe saygı diyorum ve 100'ün üzerine çıkmadan gelmeyeceğimizi belirtiyorum.
Seviliyorsunuz<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTANBUL BEYEFENDİSİ | Yarı Texting ✔
عاطفيةHale: Teklifinizi kabul ediyorum. Sahi neyin içine düşmüştüm ben? *Kısa hikaye tadında, romantik bir kurgudur. *Keyfi yazılan bir kurgudur, eleştirel yaklaşmayınız. Romantizm #1 (25.05.2023) Kısa Hikaye #1 (25.05.2023) Komedi #1 (09.06.2023) Kurgu...