-ARDA-
Ya Mira'ya inanamıyorum ya!! Bunu bana nasıl yapar. Ben onun farklı olduğunu düşünmüştüm. Ben....İnanamıyorum! Arabama bindim, müziği son ses açtım ve gaza son güç bastım. Hiçbir şey umrumda değil artık. Ben tüm kalbimle Mira'ya güvendim, inandım. O ne yaptı beni aldattı.
Hala inanamıyorum! Acilen kafamı dağıtmam gerek! Yoksa hakkaten çok kötü şeyler olacak...
-MİRA-
~Orkun ne yaptığını sanıyorsun?!
~Ya Mira sen bu çocuğu kıskandırmaya çalışmıyor muydun? Arabasını gördüm o yüzden oyunumuzu devam ettirdim.
~Onun geldiğini neden bana söylemedin Orkun?!
Evet biraz fazla bağırıyordum ama o da hak etti yani...
~Mira gördün sandım. Kötü bir niyetim yoktu.
~Eminim öyledir Orkun! Çık evimden.
~Mira ben-
~Çık evimden ,hemde hemen!
~Peki tamam, sen bilirsin.
Yani tamam belki kötü bir niyeti yoktu ama bunu bana sormadan yapmamalıydı. Ayrıca orada anketçiler sandığım zaman beni uyarması gerekiyordu.
-ECE-
~Çok güzel bir gündü teşekkür ederim aşkım.
~Benim için de öyleydi birtanem.
Şirketten çıktım arabama tam biniyordum ki karşıma o salak çıktı...
~Ya, senin ne işin var burada!
~Ece ben seninle konuşmaya geldim. Lütfen beni bir dinler misin rica ediyorum?
~Ne hakla Mert! Bizim aramızdaki her şey bitti. Sen bitirdin. Gerçi iyiki bitirmişsin sayende gerçek yüzünü görmüş oldum.
~Ece ben gerçekten çok özür dilerim. Ceren ile ciddi bir ilişki yaşamadık sadece eğlenmek içindi.
~Ha yani benimle çıkarken başkalarıyla eğlenmek doğru bi şey öyle mi o zaman git Ceren'inle eğlenmeye devam et!
~Ece büyük bir hata yapıyorsun kimse seni benim kadar sevmedi sevmeyecek bunu anlasana.
~Hayır Mert yanılıyorsun! Emre beni çok seviyor senin sevginle kıyaslanamaz bile ve ben de onu çok seviyorum sende bunu anla artık!
~Ah doğru ya o sürtük zübbe diğer kızları olduğu gibi seni de parasıyla kandırmış!
Emre?! Emre sinirli ve hızlı adımlarla bu tarafa geliyordu!!!
~Emre?! Senin burada ne işin var. Yani Mert sadece konuşmaya gelmiş.
~Ece rica ediyorum sen karışma lütfen şirkete gir.
~Emre lüt-
~Ece içeri gir dedim, hemen!
Ya Allah kahretsin, ben şimdi ne yapacağım ya? Hayır tabikide içeri girmeyeceğim. Uzaktan izleyeceğim eğer Emre bir şey yapmaya kalkarsa araya girerim yani ikna ederim herhalde.
~Mert ben sana kaç kere söyleyeceğim, Ece'den uzak dur diye.Ya sen laftan anlamıyor musun? İlla kaşımam mı gerekiyor?
~Sanane, ne yapacaksın yine kahramanlık yapıp dövecek misin? Sen Ece'nin yanında durmayı bile hak etmiyorsun. Ve tebrikler Ece'yi fena kandırmışsın...
~Bak Mert adam gibi anlatmaya çalışıyorum. Ama anlamıyorsun. Ece'nin yanına yaklaşmayacaksın. O kadar yoksa kötü olur!
~Yaklaşırsam ne olur?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATRON BU MU?!
RomanceAşk mı daha güçlü güven mi?Siz olsanız hangisini seçersiniz?Ece güveni seçti Mira Aşkı.Bakalım neler olacak...