19.Bölüm: Yanlış Anlaşılma!

5.3K 266 10
                                    

-MİRA-

Sabah uyandığımda güneş yeni doğuyordu. İlk defa bu kadar erken kalkmıştım. Tüm gece Orkun'la konuşmalarımızı düşündüm. Acaba fazla mı çocuklaşıyordum?! İşe giderken abartı giyineceğim, Arda bey kıskansın biraz. Dolaptan kırmızı straplez elbisemi ve siyah yüksek topuklu ayakkabımı giyindim. Abarttım mı acaba?


Mindi'den her zamanki kahvemi aldım. Ece'siz pek keyfi olmuyordu ama olsun ben ilk adımı atmayacağım ,hata onda! Şirkete geldiğimde Ece'yle karşılaştım. Gözlerini devirdiğinde ona olan kızgınlığım arttı. Hem suçlu olan o ,hemde üste çıkmaya çalışıyor! Onu yine takmamaya çalışarak odama çıktım. Orkun odamdaydı. Aslında hala emin değildim bunu yapmak istediğimden. Ya aramız daha kötüye giderse? Ya ben salak mıyım?! O kızlarla fingirdeşirken ben burada kıskançlıktan çatlayayım. Beyefendi sanki ben yokmuşum gibi davransın. Yok öyle bir dünya! Odama girdim ve Orkun'la yapacaklarımızı bir kez daha gözden geçirmeye karar verdim:


~Selam Miracığım.


Miracığım demesi oyun için çok uygun ama rahatsız edici oluyor tabi. Neyse yapacak bir şey yok...


~Selam Orkuncuğum. Şimdi yapacaklarımızı konuşalım.


~Tamam planımız nedir?


~Yani doğaçlama yapacağız Arda'nın kıskanmasını sağlayacağız tabi çok abartmadan.


~Tamamdır! Bana güvenebilirsin.


~Tamam o zaman bu günden itibaren oyun başlasın.


Hala içime sinmeyen bir şeyler var ama neyse...


Orkun'a yemeğine çıkacağımıza söz verdim. Arda öğlen yemeğine çıktığı anda bende Orkun'la çıkacağım. Şimdi intikam zamanı!!!


-ORKUN-


Biliyordum, eğer bana karşı bir şeyler hissetmeseydi doğaçlama yapacağız demezdi! Bu kız benim olacak zaten çok yaklaştım...


-ARDA-


Ya midem kazınıyor artık yemeğe inme vakti. Of ayarladığım kız da yok neyse belki eskiye dönmemize bir katkısı olur gidip Mira'yı alacağım. Valla değerini bilsin kimse için yapmam bunu. Off Mira'da yok neyse napalım! Her zamanki restoranta gittim Mira'da oradaydı. Yanında bir adam var herhalde iş yemeğine çıktılar. Şimdi rahatsız etmeyeyim. Oha o elini alıp...... napıyor bu ya benim sevgilim o; neyse kıskandığımı belli etmemeliyim, sakin olmalıyım...


-MİRA-


İşte Arda geldi ve Orkun'un eli hala benim elimin üzerinde. Ama bu bir oyun Mira sakın bozacak bir hareket yapma.Arkadaşım dersin o da tabiki bir şey diyemeyecek.


********

Sonunda kurtuldum! Artık odamdayım ve çok huzurlyum demek isterdim ama Orkun gitmek bilmedi yani git de diyemiyorum çünkü sonuçta bu oyunu tek başıma sürdüremem. Dayan Mira dayan...

PATRON BU MU?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin