18.Bölüm:Yine Mi Bela???

6.7K 290 29
                                    

Merhaba arkadaşlar ben Surya ,Pınar ve ben uzun zamandır yazamıyoruz derslerimizden dolayı bu aksaklıktan dolayı özür dileriz iyi okumalaaar... Bu arada multimedyada Orkun var...

-MİRA-

Şirketten çıkınca bir ajansa gittim.Filmlerdeki gibi kendime yakışıklı birilerini bulabilirim.Eğer onu kıskandırmazsam kendim çatlayacağım burada.Ajanstaki kadın bana bazı fotoğraflar gösterdi.Of!Hayır,bunlardan hiçbiri Arda'dan daha yakışıklı değil.Ya da bana öyle geliyor. Evet bana öyle geliyor. Umutsuzluk tüm kalbimi sardı yine.Bulamadım.Of,şimdi bide bulamadığım için dalga geçecek.Aşk insanı yoruyormuş.Sonra taksi bekledim.30 dakika boyunca.Buradan hiç taksi geçmez mi ya?! Yürümeye başladım.Yani en azından taksi durağına kadar yürüyebilirim.Taksi durağına yürüken bir taksi gördüm.Dolu ama yine de taksi durağına kadar yürümek istemiyorum.Taksici inatla el salladığımı görünce durdu.Taksiciye durumu anlatınca arkada oturan adama sordu.Adam başıyla onaylayınca bindim.

~Nereye gidiyordunuz?

~Yaşar Hukuk Bürosuna.

Sonra yanımda ki adam:

~Önce hanımefendiyi bırakabiliriz. Zaten yolumuzun üstü dedi...

Hukuk bürosuna yaklaşınca parayı ödemeye çalıştım ama yanımda ki adam izin vermedi. Çok ısrar edince kabul ettim. Arabadan inince taksi uzaklaştıktan sonra tabiki çantamı ve telefonumu taksi de unuttuğumu farkettim.Of!Hangi durağın taksisiydi acaba?! Nerden bulucağım şimdi.Umarım ararlar diyeceğim ama telefonumda orada.herhalde Ece'yi ya da Arda'yı ararlar.Umarım Arda'yı ararlar.Şirketten içeri girince odama gittim.Montumu bırakıp Arda'nın odasına gittiğimde o kadınla karşılaştım yine.

~Merhaba!

Uyuz Pislik kadın! Sonra da Mira niye kıskanıyor oluyor.Neden acaba?

~Aaa merhaba!

~Arda benim odamda bir dosya var da sen bir onu alıp gelsene.

~Misafirim var aşkım.

~Görüyorum.Ben ilgileneceğim onunla.

Yanımdan geçerken kulağıma fısıldadı:

~Peki ama kötü bir şey yapma lütfen.

~Tamam. Ayrıca neden kötü bir şey yapacakmışım banane.

Resmen güldü ve gitti. Neyse baş başa kalınca ikimizinde bakışları değişti.Özellikle de benim. Yani birazcık pis bakmış olabilirim tabi.Doğal olarak.Uzun süre bakıştıktan sonra;

~Eee ortaklığınız nasıl gidiyor?

~Gayet iyi.Valla Ardacığımla kimyalarımız acaip uyuşuyor.

Ardacığımmış şimdi ben sana Arda'yı gösterirdim ama neyse...

~Ne güzel.Çok güzel gerçekten.Kimya önemli tabi...

İçimden o kimya tüplerini kafasında kırmak geliyor. Ama sakin ol kıskandığını belli etme.

~Bir sorun mu var?

~Yoo,hayır.Ne gibi bir sorun olabilir ki.

Sorunmuş. Sorun sensin canım şimdi saç baş giricem ya!

Aramızda ki bakışmalardan anladığım kadarıyla ,düşündüğümden daha çok nefret ediyor benden.Benim umrumda mı?

EVET.

Neden?Çünkü benden çok nefret etmesi aramıza girmesinin bir nedeni olabilir.Benden nefret etmemeli hatta en yakın arkadaşım bile olabilir yani.
Ne demiş atalarımız:"Dostunu yakın,düşmanını daha yakın tut."

PATRON BU MU?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin