Ne yani? 4 yıllık ilişki bir kez trip attım diye mi bitmişti?Herşey mahvolmuştu.İnsan kaybetmeden anlamazmış insanların değerlerini.Mert o kadar hayatımın içindeydi ki yokluğu garip gelmişti.Evdeki fotoğraflar,telefonumdaki mesajlar,anılarımız,kavgalarımız,ilk öpücüğümüz bunların hangi birini yok etmeye yeticekti gücüm?
Mira beni teselli etmeye çalışıyordu ama işe yaramıyordu.Ne söylerse söylesin yaşadıklarımı değiştiremezdi...
Artık gitmem gerekiyordu,evet belki çok büyük bir darbe olmuştu ama yıkılmamın zamanı değildi.Bir kaç tane daha peçete koparıp tuvaletten çıktık.Emre Beyin yanına gitmem gerekiyordu ama gücüm yoktu.
~Sen git Mira ben eve gidip birazcık dinleyeceğim.
~Asla olmaz Ece ya kendine bir şey yaparsın yada depresyona girersin birde seninle uğraşamam.
~Mira artık her şey bitti anlamıyor musun hayatım karardı o ÖKÜZÜN yüzünden!
~Toparlanman lazım Emre Bey bekliyor.
deyip odaya girdi.Aslında beni yeterince hatta fazlasıyla teselli etmişti ama bu yetmiyordu.Gözyaşlarıma engel olamıyordum her zamanki gibi benim kontrolüm dışında akıyorlardı.Ama o odaya bir şekilde girmem gerekiyordu.Kapıyı yavaşça açtım Emre Bey benim ağladığımı görünce garipsedi ve yüzünü ekşitti.Sanki benim için üzülmüş gibiydi yoksa acımış mıydı?Acımasını istemezdim tamam acınası bir durumdaydım gözlerimin altı ağlamaktan şişmiş ve morarmıştı.Ama belkide bu benim suçumdu.Belki onun üstüne çok fazla gitmiştim ama 4 yıllık ilişki az değil ki beni sırf bir trip için küçücük bir kavga için terketmişti hatta belkide satmıştı diyebilirim.
~Ece beni duydun mu?
~Tekrarlar mısınız çok özür dilerim dalmışım...
~Diyordum ki işi kabul ediyor musunuz?
~Biraz düşünmemiz gerekiyor Emre Bey.
~Ece artık şu "hanımları" "beyleri" kaldırsak?Çünkü üzerine kahve dökmüş birine "Bey " demek zorunda değilsin..
~Peki o zaman Emre Be- Ben bu gün içerisinde haber vereceğim.
~Kendini yormana gerek yok hazır olduğun zaman gelirsin...
Mira nedense iş görüşmesine hiç karışmamıştı sadece ikimiz hakkında bilgi verdi ve işe alışmıştık ama ben buna sevinemiyordum.Onu düşünmeden edemiyordum.Sonra birazcık uyumaya karar verdim uyumadan önce telefonuma baktım 9 cevapsız arama vardı 4 tanesi Mira diğer 5 tanesi ise tanımadığım bir numaraydı ikisine de dönmedim.Tam yatacakken kapı çaldı annem diye düşünerek kapıyı açtım ama karşımda Emre'yi beklemiyordum!
~İyi misin?
~Hayır.
Dediğim anda boynuna atladım ve sımsıkı sarıldım bu bana kendimi daha iyi hissettirmişti.Hiç tanımadığım birisine sarılmıştım ve kendimi onun kollarında güvende hissettim.Nedenini bilmiyordum.
-EMRE-
Birden sarılınca kendimi garip ve mutlu hissetmiştim.Hiç tatmadığım bir duyguydu.O tanımadığı birine güvenecek kadar masumdu.Aslında bende birazcık olsun güvenmek isterim insanlara ,özellikle kızlara hiç güvenim kalmadı çünkü çoğu kız benimle para için çıkardı.
-ECE-
Ben ne yapmıştım böyle boş boş Emre'nin yüzüne bakıyordum,oda bana bakıyordu ve sonunda:
~Be- ben cok özür dilerim lütfen bu günü unutalım.
~Benim için sorun değil bu seni neden bu kadar rahatsız etti?
~Çünkü sen benim patronumsun.
~Ama ben senin beni sadece patronun olarak görmeni istemiyorum...
~Nasıl yani?!
~Ya-yani beni aynı zamanda arkadaş olarak görmeni isterim...
~Ben çok yorgunum yarın işte görüşürüz.
Alın size bir kuyruklu yalan daha aslında bir bölümü doğruydu çok yorgundum ama bu konuyu konuşmamak için ve bir an önce yanlız kalmak için gitmesini istiyordum aslında bana moral veriyordu 'kal' demek istiyordum ama hayır o benim sadece patronumdu.Neyseki beni daha fazla zor durumda bırakmadı ve 'kendine iyi bak' dedikten sonra gitti.Yatağa doğru yol aldım son birkez telefonuma bakmak için kilidi açtım ve instagrama girdim.Anasayfada bir fotoğraf vardı
' 15 dakika' önce paylaşılmıştı.Bu Mert'ti ve yanında sarışın bir kız vardı.Altına "Sonunda aşkımızı gizli yaşamayı bırakıyoruzzz." yazıyordu. Nasıl yani beni aldatmış mıydı?!?!?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATRON BU MU?!
RomanceAşk mı daha güçlü güven mi?Siz olsanız hangisini seçersiniz?Ece güveni seçti Mira Aşkı.Bakalım neler olacak...