En sonunda başlamıştı yeni bir gün.Güneş doğmuştu.Bu kadar mutsuz olmamın nedeni sanırım dünün iğrenç geçmiş olmasıydı.İşten atılmıştım.Daha doğrusu patronun kafasına çöp kutusu geçirmiştim.Daha doğrusu eski patronumun.Tamam biliyorum her zaman ki gibi çok saçmaladım.Ama bana herkesin içinde bağırdı.Üzülmüyorum çünkü ben avukatım ve iş bulabilirim.Tabi bir de bugünümün iş aramakla geçiceğini düşünmessek...
Hemen yataktan fırladım.Duş aldıktan sonra kahvaltı yaptım.Sonra telefonum çaldı.Bilin bakalım kim arıyor?Tabi ki Mira.Allah kahretsin ona haber vermeyi unuttum;
~Alo?
~Ece acaba kovulduğunu bana 10 gün sonramı söylemeyi planlıyodun?
~Bağırmasan olmaz mı?
~Sabah işe geldim ve bil bakalım nouldu?Masanda başka biri var.İyi ki bir gün işe gelmedim her şey karışmış.
~Off Mira tamam işte olan oldu.Nerdesin?Buluşalım anlatırım o sırada bide tabi bana iş bakmamız lazım.
~İyi peki tamam şimdi çıkıyorum 1 saat sonra Mindi'de olur mu?
~Olur.Görüşürüz
Niye bağırmıştı ki bana şimdi.Hemen hazırlanıp çıktım.Ve oraya gelince ilk defa bu kadar kalabalık gördüm burayı.Bu arada Mindi bizim en sevdiğimiz kafe'dir.Genelde akşamları gelip birşeyler içeriz.Ve sonunda bize bir masa ayarlayabildiler.Burası ünlü bir kafe aslında o yüzden hep tıklım tıklım oluyo.Geldi.Şimdi tartışmamız başlıyodu.Hadi bakalım...
~Hoşgeldinn.Gülümsememe karşılık vermedi.Tam tersine yüzünde kızgın ve somurtkan bir ifade vardı.
~Ece nasıl kovulmayı başardın?
~Benim bir suçum yok.Öyle bakma.Dosyaları karıştırdım diye bağırdı toplantıda bende işte duramadım.
~Ne yaptın?
~Kafasına çöp kutusu geçirmiş olabilirim sanırım.
~Aferin Ece çok güzel şimdi ne yapıcaz?
~Tatlım ben bulurum kendime iş sen boşver işe git.
~Ne işi?
~Mira salak mısın ne işi olabilir?
~Ben çoktan istifamı verdim.Hadi bir kaç tane hukuk şirke...
~Sen ciddi misin?
~Evet çok ciddiyim.
~Mira niye yaptın ya böyle bir şey?
~Ece hadi kalk.Çok işimiz var.Bu arada sen Mert'e haber verdin mi?
~Hayır ama umrumda değil 3 gündür hiç aramadı.
~Peki.Sen bilirsin.
Çok şaşırmıştım.Resmen benim için işini bırakmıştı.Ama ben olsam ben de yapardım.Tabi Mert konusuna gelince kendisi sevgilim olur ama fazlasıyla ukala birisodir kendisi ayrıca Mert Bey beni 3 gündür aramıyor.ÖKÜZ!!
4 Hukuk şirketi gezmiştik ve hepsi "Biz size daha sonra döneceğiz" demişti.Gerçekten çok inandırıcı.Şimdi son hukuk şirketine gidiyoduk tabi gerizekalının biri üzerime kahve dökene kadar.
~Ya önünüze baksanıza.
~Çok özür dilerim.Gerçekten bilerek olmadı.
~Bide bilerek olsaydı.
~Ya niye bağırıyosunuz bu kadar önemli olan ne ?
~Off çekil önümden.Deyip ittim.Gerizekalı ya.Aslında gözleri fln güzeldi ve benim yaşlarımdaydı.Ama bu fikrimi değiştirmiyordu.
Direk tuvalete gidip üzerimi sildik.Tabi tam geçmedi ama idare eder işte.Neyse ki belli olmuyordu.Kocaman yazılarla yazılı olan "Yaşar Hukuk Bürosu"nun tam önündeydik.Vakit kaybetmeden içeri girdik danışmaya iş aradığımızı söyledik.Daha sonra bize avukata ihtiyaçlarının olduğunu söyleyince rahatladık.Üst kata çıkıp şirket sahibinin odasının önünde bekledik.Sonunda bizi içeri aldılar.
Masada oturan adamı görünce çok şaşırdım,beni yaşlarımdaydı.İnanmıyorum!Bu oydu.Üzerime kahve döken adam ve ben bir daha asla üzerime kahve döken insanlara bağırmayacağım. Şimdi PATRON BU MU?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATRON BU MU?!
RomanceAşk mı daha güçlü güven mi?Siz olsanız hangisini seçersiniz?Ece güveni seçti Mira Aşkı.Bakalım neler olacak...