Yine gelmişti ukala hanımefendi! İçeri girince yine tüm enerjim gitti.Off!!!
~Buyurun Gamze Hanım.
~Merhaba Ece Hanım,alışabildiniz mi şirkete?
~Evet,fazlasıyla.
Sanki Emre'yle aramızda birşeyler varmış gibi davranınca Gamze çıldırıyordu.Ve bu çok eğlenceli.
~Fazlasıyla?
~Yani arkadaşlara,Emre'ye,odama falan demek istedim.
~Peki,akşam 6:30 da burada olun,toplantıda sizi de görmek istiyorum.
~Ah,maalesef bugün olmaz Emre'yle yemeğe gideceğiz de.
~Yaa,ben konuşurum,iş yemeğinizi ertelersiniz.
~Kabul edeceğini hiç sanmıyorum.
-EMRE-
"Emre Bey,Gamze hanım sizinle görüşmek istiyor."dediğinde sekreter,başımla onayladım.Umarım söyleyecekleri önemlidir.Daha eve gidip üzerimi değiştirip,Ece'yi alacağım.
~Efendim Gamze Hanım?
~Acaba artık hanımları beyleri kaldırsak mı?
~Bence şirket ortamı için gayet uygun.
~Peki,birde Ece Hanım'ın bugün toplantıya gelmesi gerekiyor.Şu iş yemeğinizi erteleseniz olmaz mı Emre Bey?
~İş yemeği değil daha özel bir yemek ayrıca erteleyemem,üzgünüm.Toplantıyı erteleyin.
~Peki.
Evet,o da gittikten sonra saatin beş olduğunu gördüm ve hemen Arda'yı aradım.
~Abi hadi geç kalacağız.
~Tamam ben çiçekçideyim de sen git.Bide gerçekten teşekkürler benim için kabul ettin,çok saol.
~Önemli değil.
Çiçekçi mi?Bende mi alsam acaba.Ama bizim Ece'yle aramızda hiç bir şey yok ki.Acaba almasam kırılır mı.Mira ile Arda'nın arasında bir şey olduğu belli.Uff! Zaten Ece de Mira için geliyor.
-ECE-
Saat 5 olmuş.Hemen çıktım ve eve gidince her şeyin mükemmel olması için çok çabaladım.Peki neden?
Off,Ece kendi kendine konuşmayı kes,Mira için işte ,bu kadar basit.Neyse ki bir aksilik olmadan hazırlıklarım bitti.Ve Emre'ye mesaj attım.
•Ben kapıda bekliyorum.
•Tamam,5 dakikaya ordayım.
Ve gerçekten 5 dakika sonra geldi.
İlk defa saçına bir şey yaptığını gördüm.Bugün daha farklıydı sanki.
~Merhaba.
~Mira'yı aradın mı?
~Hayır,gerek yok gelirler ya boşver.
Of Ece boşver biye diyorsun ki.çok salaksın çok.İçeri girince ilk gördüğüm yer karaoke sahnesi ve şarkı söyleyen kadındı.Rezerve ettirdiğimiz masaya oturup onları beklemeye başladık.
-MİRA-
Of gerizekalıyı yarım saattir bekliyorum.Bir insan bu kadar mı rahat olur.Ve en sonunda teşrif edebildi.
~Hayır yani böyle için rahat etmiyorsa bir saat daha beklerim Arda Bey.
~Mira çook özür dilerim gerçekten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATRON BU MU?!
RomantizmAşk mı daha güçlü güven mi?Siz olsanız hangisini seçersiniz?Ece güveni seçti Mira Aşkı.Bakalım neler olacak...