KARAKTER ANALİZİ:

11K 517 19
                                    

Ece=Aldatılmış,kırılmış,zor bir hayat yaşayan 23 yaşındaki Ece bir daha birine bağlanırsa aldatılmaktan korkuyor.Artık erkeklere aşık olmak istemiyor!Onları sadece arkadaşı olarak görüyor.

Hayat prensibi ise "Kırılmış bir kalp asla tamir edilemez"dir.

Mira=Güçlü,kolay aşık olan,hayatın acı gerçeklerini pek fazla dikkate almayan 23 yaşındaki Mira ,hayatını aşk üzerine kurmuş bir insan.Ece'nin liseden arkadaşı ve çok sıkı dostudur.Aralarından su sızmaz.

Hayat prensibi ise "Her şeyin mutlaka bir çözümü vardır" ve "Aşk her şeyin ilacıdır."

Emre=Zengin bir işadamı.Kızlara güvenmiyor çünkü şimdiye kadar parası yüzünden hep kullanılmış.Gerçek aşkı bir türlü yakalayamamış.Hala aşka inanan 25 yaşında ki Emre duygusal ve anlayışlı bir insan.

Hayat prensibi ise "Parayla her şey satın alınamaz."dır.

Arda=Romantik,çılgın,annesi ve babası ölmüş ama kendisini mutlu edecek birisini arayan Arda, Yaşar Hukuk Bürosu'nda Genel müdür yardımcısı olarak çalışıyor.

Hayat prensibi ise:"Asla umudumuzu kaybetmemek gerekir mutlaka herkes bir gün mutlu olur."

Gamze:Şirkete geldiğinden beri hep Emre'den hoşlandı.Fakat davranışları yüzünden hiç bir zaman Emre'yle arası iyi olmadı.Sürekli Emre'nin etrafındaki kızları uzaklaştırıyor.

Hayat prensibi yok...

BİDE ARKADAŞLAR LÜTFEN OKUDUKTAN SONRA OY VERİN VE YORUM YAZIN...

PATRON BU MU?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin