17.Bölüm:Sil Baştan

7K 334 23
                                    

~Ben çok aşık oldum Emre.Ve aşkı yenemedim.

~Yani?

~Yani,evet mesafeyi kaldırma zamanı geldi.

Attığı kahkahadan sonra benimle dalga geçtiğini düşündüm.Ardı arkası kesilmeyen kahkahalarına karşı tepki veremedim.Neden gülüyor?Acaba benimle bunca zaman dalga mı geçt? Yok daha neler Ece....

~Niye gülüyorsun?

~Sence?

~Ne bileyim ben.Dalga mı geçiyorsun sen benle?

Ayağa kalktım.Sinirli bir şekilde yürümeye başladım.

~Ece.Ece!

Bu ne şimdi ya!

~Ece saçmalama,dur.

~Ne var?

~Ben o yüzden gülmüyorum.Benim en mutlu günüm bugün.Saçmalama,ben sana çok aşığım.

~Emin misin?

~Evet.

~Peki,gidelim o zaman.

~Nereye gideceğiz?

~Çok uykum var.Beni eve bıraksana.Taksiyle geldim.

~Tamam.Bir heyecanlandım ya.Aşk farklı bir şeymiş.Çok farklı.

Gülümsedim.Dudaklarıma yaklaştı.Off!Esnemenin zamanını buldun yine Ece!

~Senin çok uykun gelmiş,hadi.

~Peki.

Kalktık.Arabaya binip kemerimi taktığımda resmen uyumamak için mücadele veriyordum.Evin önüne geldiğimizde çantamı alıp kapıyı açtım.

~Görüşürüz.

~Görüşürüz.

Off!Daha cesur ol Ece.Niye aşkım demiyorsun.

Evin kapısını zar zor açtıktan sonra sanırım pijamalarımı giyinmeye enerjim yok direk yatağa yattım ve yorganı çektim.

Telefonumun titremesiyle kolumu yorganın altından çıkardım.

•İyi uykular meleğim.

Oyşş!Yerim yaa.Birtanem benim.

•İyi geceler birtanem :*

Bu emojiden sonra hayal kurmayı falan isterdim ama uykuya dalmam uzun sürmedi.

----

Sabah kalktığımda uykumu almıştım.Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra telefonuma baktım.Mesaj yoktu.Sanırım ilk mesajı ben atabilirim.

• Günaydınnn!

10 dakikadır telefonumun başında bekliyorum ama maalesef cevap yazmadı.Neyse daha görmemiştir belki de.Sonra aklıma Mira geldi.Hala barışmadık ve hanımefendi bana hala tavır yapıyor.Hayır yani,özür dilemesi gereken yerde yaptığına bak!

Kalktım.Siyah elbisem ile siyah topuklu ayakkabılarımı giyindim.Hafif bir makyaj yapıp çıktım.Arabama binip kemerimi taktım.Şirketin önüne geldiğimde Mira'yı gördüm.Arda'nın arabasından iniyordu.Bana attığı bakıştan sonra kendimi kötü hissettim.Çok güveniyor Arda'sına,umarım güvendiği dağlara kar yağmaz.İçeri girdiğimde hızlı adımlarla odama çıktım.Emre daha gelmemişti.Çantamı dolabıma koyduktan sonra telefonuma baktım.

·Tatlım ben bugün biraz geç kalacağım,beni merak etme.

·Tamam.

Acaba ne olmuştu.Normalde tanıdığım Emre işe geç kalmaz.Umarım kötü bir şey olmamıştır.İçeri Gamze girince düşünce baloncuğum patladı.

PATRON BU MU?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin