Bu bölümü beni her zaman anlayan @hazalmnv ye ithaf ediyorum.❤️❤️
Of!Ben hiç bir şey hissetmiyorum ona karşı tamam mı?.Eğer niye sürekli yanındayken heyecandan elim ayağıma karışıyor ve hep rezil oluyorum,hepsi tesadüf-SADECE TESADÜF-.Bunları düşünmemin tek nedeni yeni bir ilişkiye başlama fobimin olması -Ece olmak bunu gerektirir- değil.Mesela o benim patronum.Ayrıca diğerlerinden farkı yok.Yani en azından şimdilik öyle görünüyor.Ben kendi düşüncelerimi kalbime kazımaya çalışırken.Mesai de bile böyle boş boş oturmamam gerektiği geldi aklıma.
Hemen dört tane kahve aldım ve Emre'nin odasına gittim. İçeri girince gülümsedi.
~Hepimize kahve aldıım.
~Teşekkür ederim ama benim kini masaya bırak bence ,yine üstüne dökersem falan bağırmanı istemem.
Aslında gülümsüyordu Emre ama ben zorla tebessüm ediyordum çünkü utanmıştım.Ve ben utandığımda kızarmam veya bir belirti göstermem.
~Evet,sa-sanırım haklısın.
Utandığımı anlamıştı çünkü salak gibi kekelemiştim.Ama bir şey söylemedi.Söylemesini de beklemiyordum.
~Hadi başlayalım.
~Mira önce kahveler.Hemen dosyalara dalmak istemiyorum,lütfen.
dedim.Herkes başıyla onaylayınca,Emre'nin yanına,oturdum.Kahvelerimiz bitince başladık.
1 saattir çalışıyorduk.Bir molayı haketmiştik.
~Ben bir lavaboya gidiyorum."dedim.
Koşarak çıktım.Bir saat boyunca gözlerimi kaçırabildiğim kadar kaçırmıştım.Yine de işe yaramamıştı.Sanki pür dikkat beni izlemişti.Ama benim için bir şey ifade etmiyor.Ve telefonumun çalmasıyla hayal dünyamdan çıkmak zorunda kaldım.
~Ne var Mert?Pardon,daha doğrusu ne hakla arıyorsun beni?
~Ece ben çok pişmanım.Beni affetsen ol-
~Mert kapa çeneni,git o aşkınızı gizli yaşamayı bıraktığın kızla yap ne yapıyorsan!!!
~Ece neredeysen hemen geliyim bari bunu söyle,affettiriceğim kendimi,lütfen!
~Hayır Mert.
O sırada arkadan gelen anons gerçekten beni çok etkiledi(!)
Dırıt dırıt!Sayın Yaşar Hukuk Bürosu çalışanları lütfen çalışma kartlarınızı okutmadan çıkmayınız!!
~Hemen geliyorum.
~Sakın ge-
Yüzüme kapattı birde ya.Neyse gelsede bulamazdı zaten...Hemen yukarı çıktım.Emre'nin odasına girdiğimde bıraktığım gibiydiler,sohbet ediyorlardı.İçeri girdiğimde Mira bana 'iyi misin?' anlamında bir bakış attı.O kadar belli oluyor muydu?!
~Devam edelim mi?
~Tamam da sen iyi misin?
Ne yani Emre de mi anlamıştı.
~İyiyim...
Yine dosyaların arasında boğulurken bir an Arda'nın Mira'yı kestiğini düşündüm.Sonra Mira'nın gözlerinin son derece temkinli bir şekilde önündeki dosyaya bakıyordu.10 dakikadır bir sayfayı okuyor olması gerçekten çok inandırıcı...
~Kahve ister misiniz? diye sordu Mira.
Hepimiz onayladıktan sonra :
~Ben de geleyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATRON BU MU?!
RomantizmAşk mı daha güçlü güven mi?Siz olsanız hangisini seçersiniz?Ece güveni seçti Mira Aşkı.Bakalım neler olacak...