13.Bölüm:Kanıtlayacağım!!!

8.6K 381 11
                                    

-ARDA-

~Arda gerçekten bunu istiyor musun?

~Neyi?!

~Beni incitmeyi, kırmayı, üzmeyi gerçekten istiyor musun?

~Bak Mira ben değiştim! Resmen senin için bambaşka biri oldum artık seni üzmem, kırmam, incitmem mümkün değil...

~Kanıtla o zaman Arda, beni üzmeyeceğini kanıtla.

~Tamam sana söz veriyorum Mira kanıtlayacağım göreceksin!

Adeta bana yalvaran gözlerle bakıyordu, gözleri yaşlıydı aynı zamanda ağlıyordu. Sanki bana teslim olmak istermiş gibiydi ama bir yandanda korkuyordu ama ben onu incitemezdim o beni mutlu ediyordu. Ben ilk defa aşık olmuştum...

-ECE-

Öğle yemeğini yemek üzere Mira'nın yanına gittim.

~Tatlım öğle yemeği vakti!!!

~Canım hiç bir şey istemiyor sen git Ece.

~Mira sen kesinlikle yemeğe 'hayır' demezsin büyük bir sorun olmalı.

~Ece! Dalga geçme odamdan çık her şeyin şakasındasın. Bu işi sırf adamın üstüne kahve döktüğün için reddettin! Patronunun kafasına çöp kutusu geçirdin yeter artık kendine gel!!!

~Mira sinirini şuan benden çıkarıyorsun. Her ne sorunun varsa beni sorumlu tutuyorsun. Ayrıca bana bağırıp kalbimi kırıyorsun.

~Hayır Ece, sadece yaşadığım sorundan dolayı söylemiyorum sen yıllardır böylesin ayrıc-

Kapıyı sertçe çarpıp lafını yarım bıraktım. Tamam birazcık uçuyor olabilirim yani ciddiye almıyor olabilirim ama Mira bunu kesinlikle yüzüme vurmazdı. Şuan sinir oldum ona, yani Gamze ile yemek yeme durumuna geldim. Ama tabiki yapmayacağım. O kadar abartmayacağım.

*********

Yemeğimi sakince yedikten sonra odama çıktım ve dosyalarla ilgilenmeye başladım. Sonra odama Emre ve ukala geldi -yani Gamze geldi-

~Merhaba Ece nasıl gidiyor?

~İyi Emre şu iki dosyayı bitirince çok fazla işim kalmıyor.

~Tamam, Gamze Hanım sana o bahsettiğim önemli dosyayı tekrar düzenleyip getirdi.

~Özür dilerim Emre Bey, Ece Hanım lütfen bunu da kaybetmeyin düzenlemem uzun zaman aldı.

~Tamam merak etmeyin Gamze hanım.

-Ukala-

~Gamze Hanım siz hiç merak etmeyin, kamera kayıtlarını izleyip bu işin nasıl gerçekleştiğini bulacağız.

~Emre Bey ne gerek varki sonuçta dosya tekrar elimizde.

~Teşekkürler Gamze Hanım gidebilirsiniz.

Of ne gıcık kız sinir ya...

~Ece sana iyi bir haberim var. Kamera kayıtlarını izledim. Dosyayı Gamze Hanım almış. Bu yüzden dosyayı ona tekrar düzenlettim.

~Sırf benim gıcıklığıma yaptı. Peki ne yapacağız?!

~Merak etme benim çok iyi bir planım var.

~Ne?!

~Sen bana bırak.

~Peki.

~Ece bu gün öğlen yemeğini beraber yiyelim mi?

~Olur, zaten yemek yiyecek bir arkadaşım da yok artık.

~Ee Mira?

~Miray'la sabah tartıştık.

PATRON BU MU?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin