-EMRE-
~Efendim Gamze?
~Naber?
~İyi.
~Bende iyiyim.Bana gelsene bir şeyler içeriz ,film falan izleriz.
~İsterdim ama çok işim var.Başka bir zaman ,hem bence yarın ki sunuma hazırlanmaya başla.
~O iş bende merak etme.
~Peki.O zaman yarın görüşürüz.
~Görüşürüz.
Her hafta bir kere arardı inatla.Her seferinde bir şey buluyordum.Hala anlamamıştı.Ya da belki ben bazı şeyleri anlamamaya çalışıyordum.Onu kırmak istemezdim ama hiçbir zaman anlamayacaktım,hayatımın aşkı o değildi ve asla olmayacaktı.Onun niyeti çok belliydi ama benim gerçek bir değerim yoktu onun gözünde.Tabi tek derdim bu değildi...Off ,Arda'yı unuttum ben.Hemen kalkıp üzerime ilk bulduğum şeyleri giyinip çıktım.Arabaya atlayıp direk Arda'nın evine gittim.Acaba yine ne yapmıştı.Hep ben uğraşıyordum bu çocukla.Ve tam beklediğim gibi evin içinden müzik sesleri geliyordu..Kapıya gittiğimde içeriden kahkaha sesleri geldi.Sonunda bundan kaçış olmadığını anlayıp kapıyı çaldım.
~Napıyosun?Bu ne hal?
~Ne varmış halimde?
Öncelikle yüzünde ruj izleri vardı içeriden müzik sesi geliyordu ve hala 'Ne varmış halimde?' diyordu.
~Ne yok ki.
~Ya of bırak bunları şimdi,içeri gel hadi çok eğleneceğiz bugün.
~Beni bunun için mi çağırdın?
~Hadii...
Girmek zorunda kalmıştım-her zaman ki gibi-ve bunu yapmamın tek nedeni geçmişte de o benim yanımdaydı.İçeride iki kız vardı ,biri sarışın biri kumraldı.Ve ikiside gerçekten çok güzeldi.Ama ben eğlenmek falan istemiyordum.Aklım Ece'de kalmıştı.Acaba toplantıda ki meyve suyu olayını çok mu kafasına takmıştı.O yüzden bugün için planım Arda'nınkiyle aynı değildi.Kesinlikle!!!
~Arda planlarını erteleyez misin? Yani istersen tüm gece içebiliriz.Ama düşündüğün şey bugün olmaz.
~Abi istemiyorsan git ama neler kaybettiğini bilerek git.Bide aklıma gelmişken,bugün toplantı da yeni gelen kızların adları neydi?
~Ece ile Mira,neden sordun?
~Hiç,merak ettim.Sarışın olan hangisiydi?
~Mira.
~Tamam hadi git sen.
~Emin misin?
~Hadi giit.
Evden çıktığımda hala müzik sesi geliyordu.Bu çoçuğun yine aklı başında değildi.Ama bugün Arda'yla takılmak istemiyordum.Sonra kafamı dağıtmak için her zaman ki yere gittim...
-ARDA-
Bunda yine bir şeyler var.Bu kadar taş iki kız böylece bırakılıp gidilmezdi.Her neyse,içeri girdiğimde hala dans ediyorlardı.
Off,Emre gelip tüm enerjimi almıştı.Bide sürekli beni kesen ve sanki farketmemişim gibi yapmaya çalıştığım kızın adını da öğrenmiştim.Mira'ydı.Aslında çekici bir isim ama sesi için aynı şeyi
söyleyemeceğim.Ben daha önce garip bir ses duymamıştım.
Resmen telefon gibi titriyordu toplantıdayken.Belki de heyecandandı ama bir insan toplantı boyunca heyecanını yenebilirdi dimi?!
~Hadi kızlar sizi evlerinize bırakayım.
~Nasıl yani ?!Ama bi-
~Başka bir zaman,acil bir işim çıktı.
Sonunda bırakmıştım evlerine.Neden gönderdiğim hakkında hiç bir fikrim yoktu.
-MİRA-
Alarm son ses çalarken uyumak mümkün değildi.Kim kurdu bunu ya bu saate.Tabi ki ben.Bugün çok önemli sunum vardı o yüzden hemen hazırlanmaya geçtim.
Hafif bir makyaj vee bitti.Yaklaşık 47 dakikadır hazırlanıyordum.Hemen çıktım.Arabaya bindim.Ne ?!?!?!
Benzin yoktu.Ve benzinliğe gidecek zamanım.Hemen bir taksi çağırdım.
~Yaşar Hukuk Bürosu'na lütfen.
Müzik dinlerken bir anda patlama sesiyle kafamı kaldırdım.Off,kaza yapmıştık ve yine zamanlama mükemmel.
Onlar kavga ederken arabadan indim.İnanamıyorum,bu oydu!!!
Ne yani Arda'ya mı çarpmıştık?!
~Iı şey,Meraba..
~Aa sen,ne tesadüf.Mira mıydı?
~Evet,sen de Arda.
Birincisi adımı nerden biliyordu ikincisi niye sırıtıyordu...Hemen araya girdim.
~Arda Bey yetişmemiz gereken bir sunum var.
~Evet haklısınız,Mira Hanım.
Neden hanımı vurgulamıştı.Bey dedim diye mi?Ne deseydim.
~Hadi atlayın ,yetişiriz.
Arabaya binince iyice heyecanlanmıştım.Ama o sürekli önüne bakmıştı,bir kere bile dönmedi bana.
Şirketin önüne gelince koşarak girdik içeri.Hemen asansöre bindik. Asansörde:
~Bu kadar heyecanlanmana gerek yok.Yani sunum için.
~Göründüğüm kadar heyecanlı değilim.
Evet,değildim!
Tabi toplantının ortasına dalınca birazcık heyecanlandim.Tabi Ece'nin o kaçamak bakışını saymıyorum bile...
~Evet buyrun. dedi Emre Bey.
Önce Ece sonra da ben sunularımızı yaptık.Sürekli gözüm Arda'ya kayıyordu.Off yine kendimi kontrol edemiyorum.
En sonunda sunum bitmişti ve galiba işi almıştık.
~Ece?
~Efendim tatlım?
~Öğlen yemeği yaklaşıyor Mindi'de bir şeyler içmeye ne dersin?
~Sanırım böyle bir şeye benim de ihtiyacım var.
Mindi'ye gidince Ece'ye teker teker sabah olanları anlattım.Bir tepki vermedi bile.Sonra bugün mesai yapıcağımızı hatırlattım.Buna bile tepki vermedi.Çok ciddiyim.Tepki vermedi.Sanırım çok yorgundu.Sabah ikimizde çok erken kalkmıştık.
___________________________
Şirkete döndüğümüzde Emre'yle Arda'nın da bugün mesai'ye kalıcağını öğrendik.Ve ben yine heyecanlandım.
1-2 saat sonra herkes evlerine gitmişti.Ve bizim dörtlü mesaimiz başlıyorduu....
Arkadaşlar bu bölüm daha çok Mira ve Arda ile ilgili umarım beğenirsiniz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATRON BU MU?!
Roman d'amourAşk mı daha güçlü güven mi?Siz olsanız hangisini seçersiniz?Ece güveni seçti Mira Aşkı.Bakalım neler olacak...