Глава IIX

6 0 0
                                    

Тікати їм було вже тяжко, взуття в багнюці тягнуло їх до низу.

- Все через ту кляту картину, Давидов!

- А що одразу Давидов, Давидов.  Кого вона перша почала мучити?  Не мене.

- Та ти її приніс!  А я лише хотів позбутися.  Повертай наліво...

- Гаразд, я її приніс, проте я не відправляв нас суди так само, як і ти.

Вони зупинилися перед великим каменем, який нагадував невелику гору, це швидше за все нагадувало кам'янисту місцевість, що знаходиться в лісі. Обійти цей камінь неможливо, адже збоку його спадали блакитного кольору водоспади. Шум бурхливої течії заважав чути інші звуки.

- Обережно " Олександр штовхнув Данила і стріла зі свистом пролетіла не зачепивши його.

- Пробач людина!" Сказав кентавр, на їхній подив, адже де таке ще можна побачити. Таких зачасту у міфологіях розписують, як злих потвор. По праву сторону можна було запримітити невелику групу кенаврів.

- Добрий день.  Ми не хотіли нічого робити.

- Це люди!  Точно вони!» Один із молоденьких засміявся бо йому було в цікавість бачити людей уперше.

- Ви такі перелякані, розслабтесь.  Я Рей, старшина кенаврів.  Ми полювали на того зубастика.  Дякую, ви його заманили в нашу пастку.

- Ох, а вони люб'язні, Данило.  Я Олександре, до речі.  Це мій друг Данило.  Ми прибули, як зрозуміли з іншого всесвіту.

- Тоді вам треба звернутися до володарки Енергії.  Вона вирішить помилувати вас або страчувати.

- Володарка? Хто вона?

- Одна з найвеличних, ніхто не зможе її перемогти."  Десь прогриміла труба і всі кентаври почали бігти на той поклик. Рей видно був готовий говорити довго, проте і він побіг за всіма, нічого не сказавши. Данил і Олександр вирішили  незволікати і пішли далі.  Навколо була тиша і навіть шум вітру не було чути, вони прийшли до невеликого холма, навколо якого обвився скелет змії близько 50м завдовжки.

- Що тут було?

- Що тут було?

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Брехня задля порятункуWhere stories live. Discover now