XIII глава

5 0 0
                                    

Приміщення осяював промінь світла, який проходив крізь штори. Кімната була наповнена багатьма речами. Стільчики, лампи, дзеркала, усе це нагадувало звичайну квартиру. Досить простора і з високою стелею, світлих відтінків, проте виглядала стартувато. На стінах висіли підсвічники, які на вигляд здавалися такими, ніби нещодавно горіли.

Холод повис у повітрі, це було видно навіть з подиху юнаків

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Холод повис у повітрі, це було видно навіть з подиху юнаків. Олександр розплющив очі, як і всі, коли прокидаються неохоче, та глянув на сплячого Данила. Давидов розпрямив спину і шукав очима годинник, але його ніде не було. Він вирішив підвестися і подивитися у вікно, при цьому звертаючись до Холовцева.

- Це подивись куди нас занесло. Це напевно ми так Новий Рік добре відсвяткували, адже уявляєш, я нічого не пам'ятаю." Засміявся він і подивившись на вулицю обімлів. Вдалині побачив карети, варту та дивних звірів, що наближались у їх сторону. У той же час до нього повернулася пам'ять. Олександр почав будити Данила, плескаючи по щоках і бризкати на нього воду, але той спав. Солодко втупившись у подушку.

- Нумо , Холовцев. Вони йдуть за нами. Вони хочуть убити нас, прокидайся ж." На превеликий жаль Олександр думав помилково. Гадаючи, що вчора княжна снодійне їм підлила або в гіпноз вела, щоб принести їх у жертвопринесення або ще гірше. Давидов уже чув як коні зупинилися біля цього дома, але він все ще намагався розбудити Данила, його це лякало, руки тремтіли, а очі тільки намагалися залишатися спокійними. Він відійшов від друга і попрямував до виходу з кімнати. Це був маєток, як виявилося після, давно покинутий зате у гарному стані. Олександр спускався з дерев'яних сходів обережно, бо в коридорах висіли картини. Які при кожному кроці здригалися нібито від землетрусу. На його жах, сходи привели до головного входу. Де Аргос тим часом відчиняв двері і перед ним постала отака картина. Олександр хотів втекти через вікно, спираючись на підвіконня.

Брехня задля порятункуWhere stories live. Discover now